Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:02:41 GMT

دستگیری سارقان و مالخران دوچرخه های تهرانی ها

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۶۱۰۷

دستگیری سارقان و مالخران دوچرخه های تهرانی ها

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری ۴ سارق دوچرخه و ۴ مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۹۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سرهنگ «محمد احمدی» در این رابطه اظهار داشت: از مدتی پیش سرقت های سریالی دوچرخه در محدوده خیابان های سهروردی و خرمشهر به ماموران کلانتری 104 گزارش می شد تا اینکه با فعال شدن گشت زنی های شبانه روزی، تیم های عملیات کلانتری در نیمه شب ششم تیرماه موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق 28 و 30 ساله که در حال حمل دوچرخه ای با موتورسیکلت بودند، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کلانتری 104 عباس آباد بیان داشت: با انتقال متهمان به کلانتری پرونده ای در این زمینه تشکیل و هر دوی آنها به دادسرای ناحیه 15 تهران معرفی و با دستور مقام قضائی به زندان تحویل داده شدند.

 

وی افزود: از آنجایی که احتمال می رفت با تحقیقات بیشتر از متهمان، مالخران و همدستان آنان نیز دستگیر شوند، با هماهنگی مقام قضائی بار دیگر آنها برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی ابراز داشت: با تحقیق از متهمان، مالخران اموال مسروقه که 4 نفر بودند در منطقه شوش و مولوی شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ احمدی افزود: در گام بعدی 2 همدست دیگر سارقان نیز دستگیر و از مخفیگاه آنان نیز تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به  90 فقره سرقت اعتراف کرده اند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 300 قلم انواع لوازم مسروقه به همراه یک دستگاه موتورسیکلت و خودرو کشف شد.

 

 

 

پایان پیام/613

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز بیرجند زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور حائری خراسان جنوبي کتابخانه های عمومی اوقات فراغت مقام معظم رهبری دستگیری سارق دستگیری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه