Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در راستای اهداف بین‌المللی این رویداد فرهنگی و سینمایی، از پخش‌کننده‌ها و خریداران خارجی از چندین کشور دعوت شده تا در جشنواره حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، شهلا رستم‌خانی، مسئول بخش خریداران و پخش‌کننده‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگویی درباره حضور پخش‌کننده‌های خارجی گفت: بنابر نظر  دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، یکی از رویکردهای جشنواره ایجاد کتابخانه ویدیویی مشتمل بر آرشیو فیلم‌های کودک و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که تولیدات ما قابل توجه است، برنامه‌ریزی صحیح و اطلاع‌رسانی به موقع و نیز افزودن بخش بازاریابی فیلم‌های سینمایی کودک به جشنواره باعث ترغیب فعالان این حوزه و همکاران عرصه پخش و نیز علاقه مندان به خرید محصولات سینمایی کودک ایران خواهد شد که در کنار آن امکان رونق اقتصاد سینمای کودک را نیز فراهم می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: در این جشنواره تمام سعی ما بر این بود که با توجه به شرایط با تمامی افرادی که به سینمای کودک ایران علاقه‌مند هستند و یا در زمینه خرید یا پخش آن دستی بر آتش دارند مذاکره کنیم و از آنها برای حضور در جشنواره دعوت به عمل آوریم. با توجه به این مهم که امسال اولین سالی است که خریداران در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارند، با تعداد محدودی از شرکت‌ها آغاز کردیم و تلاش بر این بوده تا ضمن بررسی خریداران منطقه، افراد برجسته را نیز از بین آنها انتخاب کنیم.

رستم‌خانی در پایان با اشاره به حضور پخش‌کننده‌ها از کشورهای مختلف در جشنواره امسال یادآور شد: با پیگیری‌های به عمل آمده و ارسال دعوت نامه‌ها و مذاکرات انجام شده با نمایندگان مربوط به این بخش در کشورها، خوشبختانه تاکنون تعداد زیادی شرکت بین‌المللی از کشورهای ارمنستان، لبنان، ترکیه، ایتالیا، لهستان و… برای شرکت در جشنواره امسال اعلام آمادگی کردند. امسال در مجموع ١٠ پخش کننده و خریدار خارجی در جشنواره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها

وزیر فرهنگ در ویراستی نوشت: در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در دیدار با اقشار مختلف مردم وعده داد که در عین گسترش حجاب و عفاف در جامعه، با ناهنجاری‌ها مقابله خواهد شد.

اسماعیلی امروز، سه‌شنبه 7 فروردین، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی ویراستی نوشت: «نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با طراوت کم‌نظیر در حال برگزاری است. شب‌های آغازین سال نو با قرآن، خیر و برکت، سراسر تهران و ایران را در برگرفته است. دیشب در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم.»

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه
  • شهادت بیش از ۱۳هزار کودک در جنگ غزه
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها