Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: امسال سیاستی که دنبال کرده‌ایم پایین آوردن میانگین سنی بازیکنان تیم نسبت به سال‌های قبل است و می‌خواهیم تیمی جوان و بومی وارد مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم.

وی افزود: هر بازیکنی در استان همدان که ظرفیت بازی در لیگ دسته دوم را در خود می‌بیند می‌تواند در ایام تست گیری که از امروز و به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد در تمرینات ما حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به فوتبال محلات همدان گفت: به بازیکنان فوتبال محلات اعتقاددارم و کار بسیار خوبی که از سال گذشته در فوتبال محلات انجام‌گرفته برگزاری مسابقات در رده‌های سنی پایه برای استعدادیابی بوده و تا جایی که بتوانیم از ظرفیت فوتبال محلات استفاده خواهیم کرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: امسال از بازیکنان بومی در تیم فوتبال شهرداری استفاده می‌کنیم و تلاش داریم از حداقل تعداد بازیکن غیربومی استفاده شود.

وی با اشاره به هدف‌گذاری شهرداری همدان بیان کرد: از آنجایی که می‌خواهیم تیم را جوان کنیم استفاده از بازیکنان جوان ریسک بوده و ممکن است تا هفته‌های ابتدایی نتایج دلخواه رقم نخورد اما به‌طورقطع به دنبال کسب بهترین نتایج و جایگاه مناسب در پایان فصل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: با استفاده از بازیکنان جوان و بومی استان و حمایت‌های خوبی که از طرف شورای شهر و شهرداری و هواداران صورت می‌گیرد در این فصل می‌توانیم یکی از بهترین فصل‌های شهرداری همدان را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4672306

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳