Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  سایت فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم ملی کاراته ایران در مجموع ۲ بخش زنان و مردان با کسب پنج مدال طلا، ۲ نقره و چهار برنز به مقام نایب قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان دست یافت.

سیدحسن طباطبایی در همین ارتباط تلاش ملی پوشان ایران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تمامی سختی‌هایی که وجود داشت، کاراته‌کاهای ایران در هر ۲ بخش انفرادی و تیمی، کاتا و کومیته گل کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدن به مدال طلا در بخش کومیته تیمی که مهمترین رقابت است از سوی تیم‌های مردان و زنان ارزش زیادی داشت. باید این موفقیت را به خانواده کاراته، ورزش و مردم ایران تبریک بگویم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص ثبت بهترین نتیجه تاریخ زنان کاراته ایران در این مسابقات، گفت: آنان به معنای واقعی عالی و شاهکار بودند و در هر ۲ بخش کاتا و کومیته عملکرد رضایت بخشی داشتند. خوشحالم که توجه به بخش زنان در کاراته، ثمرات خوبی دارد.

زنان کاراته ایران درخشش چشمگیری در مسابقات امسال داشتند و با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بهترین نتیجه تاریخ کاراته زنان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را ثبت کردند. پیش از این بهترین عملکرد زنان کاراته ایران در مسابقات آسیایی مربوط به سال ۲۰۱۲ بود که تیم کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز شد.

وی در مورد نتایج تیم مردان نیز، گفت: تیم خوبی داریم که در این سال‌ها نتایج مناسبی به دست آورده است. هرچند انتظار بیشتر بود، اما اتفاقی که برای «امیر مهدی زاده» رخ داد در روحیه بازیکنان تاثیر داشت. یک تیم واحد هستیم و نمی‌توان محرومیت مهدی‌زاده را بی تاثیر دانست.

طباطبایی در خصوص محرومیت مهدی‌زاده که از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ پابرجامانده بود و مانع از حضور وی در قهرمانی آسیا شد، توضیح داد: به طور یقین این مساله را پیگیری می کنیم و باید مقصران شناخته شوند.

رئیس فدراسیون کاراته که برای حضور در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نامزد شده بود، گفت: نماینده قزاقستان نسبت به من وضعیت بهتری داشت، چرا که مدت‌ها برای رسیدن به این کرسی رایزنی کرده بود. به همین دلیل قبل از آغاز رای‌گیری انصراف دادم.

وی افزود: رسیدن به کرسی آسیایی نیاز با برنامه‌ریزی و رایزنی طولانی مدت دارد و باید برای آینده هدف‌گذاری کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم