Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:18:51 GMT

مبادی خروجی گندم از اسدآباد بسته شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۶۲۱۱

مبادی خروجی گندم از اسدآباد بسته شود

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر نظارت هر چه بیشتر بر خرید گندم شهرستان گفت: مبادی و مسیرهای خروجی گندم از اسدآباد توسط نیروی انتظامی بسته شود و اجازه خروج هیچ ماشین فاقد مجوزی را از شهر ندهند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مجید درویشی در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، از ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی خبر داد و اظهار کرد: گندم تولیدی به سیلوهای تعیین شده شهرستان تحویل شود و نظارت بیشتری  نسبت به  خرید گندم شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تأکید بر نظارت و کنترل بنگاه های املاکی سطح شهرستان  تصریح کرد: اجاره خانه ها هیچ چارچوبی نداشته و هرکس به هر  قیمتی منزل خود را واگذار می کند که لازم است این امر رها نشود و اداره صمت نسبت به بنگاه های مسکن نظارت و کنترل داشته باشد و برای هفته آینده گزارش بنگاه ها را ارائه دهد.
سلامت و بهداشت کالا، کنترل قیمت ها، نظارت جدی بر بازار و توجه به الصاق قیمت بر روی کالا از دیگر مواردی بود که در این جلسه درویشی به آن تأکید کرد و گفت: افرادی که حقوق مردم را در بحث بازار رعایت نمی کنند و پا را فراتر می گذارند، باید با آنان برخورد شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران در جلسات با اطلاعات دقیق و به روز وارد شوند و اطلاعات حدس و گمان نداشته باشند، تصریح کرد: از این پس حضور جانشین و کارشناسان را بدون حضور مدیران در جلسات نمی پذیریم اما حضور این کارشناسان به همراه مدیرانشان مانعی ندارد.
فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه بر ساماندهی و تعیین تکلیف هفته بازارها و دستفروشان این شهرستان تأکید کرد و گفت: هر چه سریعتر باید دستفروشان اسدآباد با جانمایی لازم برای آنان توسط شهرداری تعیین تکلیف و ساماندهی شوند.
وی در ادامه با اشاره به عید قربان بیان کرد: برای عید قربان جانمایی چند نقطه از شهر برای فروش و عرضه دام و گوسفند زنده که در مسیر اصلی شهر نباشد، نیاز خواهد بود که از هم اکنون جانمایی این مکان ها با توجه به نوسانات قیمت ضرورت دارد.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد هم با اشاره به 2 هزار و 730 مورد بازرسی از اصناف سطح شهرستان در 4 ماه ابتدای امسال گفت: طی مدت فوق تعداد 182 مورد پرونده تشکیل و 213 مورد تخلف به ارزش 2 میلیارد و 317 میلیون ریال کشف شده که اکثریت این تخلفات گرانفروشی بوده است.
رحیم قربانی همچنین با بیان اینکه در 4 ماه گذشه 113 مورد گزارش مردمی از طریق تماس با شماره  124 به اداره صمت شهرستان انجام گرفته، اظهار کرد: از این تعداد تماس و گزارش مردمی 77 پرونده از این گزارشات رسیدگی شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تنظیم بازار حقوق شهرداری نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام