Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان به طور رسمی معرفی شد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران کشوری این سازمان، مسئولان استانی و شهری در مجتمع نور این شهر برگزار شد؛ در این مراسم حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم به ضرورت مسئولیت‌پذیری مدیران در قبال مشکلات مردم پرداخت و اظهار داشت: همه ما مسئولان در حکومتی اسلامی و برخواسته از رأی مردم، مسئولیت برعهده گرفته که در رأس آن ولی‌فقیه قرار دارد و باید همیشه خدمات ماندگار از خود به‌جا بگذاریم.

حسین خوش‌اقبال با بیان اینکه مردم ناظر بر عملکرد مسئولان هستند، افزود: باید مدیران انقلابی به توان و ظرفیت نیروها و سرمایه داخلی اعتماد کنند تا مردم از فعالیت مدیران این را برداشت کنند که کارشان در شان و تراز جمهوری اسلامی است.

وی با یادآوری اینکه امام‌خمینی‌(ره) شخصیتی بی‌نظیر در جهان بودند، یادآور شد: در سال 57 زمانیکه امام وارد ایران شدند پنج میلیون نفر به استقبالشان آمدند و زمان رحلت‌شان نیز 10 میلیون نفر در مراسم ایشان شرکت کردند و این نشان داد که امام راحل(ره) خدمتگزار واقعی مردم و استکبار‌ستیزی با بصیرت بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: باید در این برهه حساس کنونی وحدت و انسجام کنونی خود را حفظ کرده و در راستای پیشبرد اهداف نظام و خدمت‌گزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا دشمنان همانند همیشه در رسیدن به اهداف پلید خود، ناکام بمانند.

خوش‌اقبال با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ وقف در جامعه گفت: استان کردستان در امور موقوفات و امور خیریه از استان‌های برتر کشور است و خدمت به چنین مردمان فهیمی افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

امام جمعه موقت سنندج نیز در این مراسم به یکی از رهنمودهای پیامبر گرامی اسلام(ص) برای امت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شفاعت امت مسلمان توسط حضرت محمد(ص) نزد خداوند در گرو عمل کردن به چهار خصلت شایسته «امانتداری؛ اخلاق و منش اسلامی؛ رفتار حسنه و خدمت به مردم» است.

مسئولان اوقاف در جهت «ترویج فرهنگ وقف» در کردستان اقدام کنندکردستان|روحانیون و علما در جهت توسعه و گسترش وقف در کشور تلاش کنندتاکید بر شفاف‌سازی درآمدهای سازمان اوقاف در کمیسیون فرهنگی مجلس

مسئولان کردستان پاسخگوی مشکلات مردم باشند

ماموستا سیداحسن حسینی با بیان اینکه نزدیک‌ترین مردم به خدا و پیامبر(ص) در روز قیامت کسی است که دارای خصلت‌های حسنه باشد، افزود: خداوند شفاعت این دسته از افراد را بر پیامبر واجب کرده است.

وی گفت: مسلمانان باید بکوشند تا از لحاظ زبان و ‌ظاهر بهترین و صادق‌ترین مردم باشند چرا که این به نفع خود آنها بوده و جزو نزدیکان پیامبر خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج خطاب به مسئولان متذکر شد: از موقعیت و جایگاه خود به‌نحو احسن، دلسوزانه و در راستای خدمتگزاری به مردم استفاده کنید و همواره خداوند را حاضر و ناظر بر کارهای خود دانسته و با کردار و رفتار شایسته خدمات ماندگار از خود برجای بگذاریم.

وی تصریح کرد: کسی که دارای اخلاقی قرآنی و اسلامی باشد محبوبیت وی در عمق قلوب مردم ثبت می‌شود چرا که حسن خلق بهترین ابزار برای مسلمان است.

ماموستا حسینی تاکید کرد: باید مسئولان در همه شرایط‌ها پاسخگویی درخواست و مشکلات مردم باشند.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمد کاروند با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی و از حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق این اداره‌کل تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از ضرورت مدرسه‌محور کردن برنامه‌های هفته معلم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال  در جریان سفر خود به منطقه موچش با حضور در نشست شورای اداری آموزش و پرورش این منطقه در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مجموعه همکاران این منطقه به بیان وضعیت آموزش و پرورش و ویژگی‌های این منطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های بسیار مهم در راستای اعتلای آموزش و پرورش، مردمی‌سازی و جلب مشارکت عمومی در برنامه‌های آموزش و پرورش است، اظهار داشت: تعلیم و‌ تربیت باید پویا باشد و از تمام ظرفیت‌های خارج از دستگاه برای تحقق پویایی آن استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان این ظرفیت‌ها را مایه پیشرفت و تعالی همه‌جانبه این دستگاه عنوان و بر ایفای نقش مثبت همکاران اداری آموزش و پرورش در این راستا تأکید کرد.

وی یکی از ظرفیت‌ها و مناسبت‌های مهم در جریان مردمی‌سازی را توجه ویژه به هفته گرامیداشت مقام معلم دانست و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار سال 96 با فرهنگیان، تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم باید با همراهی سایر دستگاه‌ها و با برنامه‌ریزی مطلوب در این زمینه انجام شود.

ناظمی‌جلال از ضرورت مدرسه محور کردن برنامه‌های هفته معلم خبر داد و با بیان اینکه باید در تمامی مدارس استان به نحو احسن به جایگاه معلم توجه شود، افزود: اولویت آموزش و پرورش در اردیبهشت‌ماه، باشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت موچش، یک‌دست بودن مدارس این منطقه از باب نوع مدارس را فرصت ارزشمندی برای تحقق عدالت آموزشی و توجه ویژه به مدارس عادی دولتی دانست و بر ضرورت برنامه‌ریزی در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اشتان کردستان وضعیت نیروی انسانی در این منطقه را نسبت به شهرستان‌ها و مناطق دیگر استان مطلوب توصیف و نسبت دانش‌آموز به معلم را 14 عنوان کرد.

وی این نسبت را در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها، عدد قابل ملاحظه و قابل اتکایی ذکر کرد و اذعان داشت: عدم کمبود حاد نیروی انسانی در منطقه موچش، دست مدیران این منطقه را برای برنامه‌ریزی بهتر باز گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود داشتن اولویت در کارها را یکی از ضروریات کار مدیریتی در آموزش و پرورش خواند و با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در این زمینه، بر تعریف برنامه کاری در تمامی حوزه‌ها تأکید کرد.

ناظمی‌جلال ابراز داشت: امیدواریم این سفر سبب پیگیری بیشتر برای حل مشکلات مختلف در حوزه‌های آموزشی و پرورشی شود.

در ادامه این نشست مراد خیرآبادی رئیس آموزش و پرورش منطقه موچش و معاونین و کارشناسان اداری به بیان اقدامات و مشکلات آموزش و پرورش در منطقه پرداختند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • زنجیره ارزش فرش دستباف در کردستان ایجاد می‌شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند