Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ترابزو‌ن‌اسپور ترکیه با برپایی اردوی آماده‌سازی در اتریش مهیای فصل جدید می‌شود. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ترابزو‌ن‌اسپور ترکیه که از مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است، این روزها در اتریش تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی نیز که مدتی قبل تحت عمل جراحی از ناحیه کتف و شانه به خاطر مصدومیت در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه قرار گرفته بود، همچنان جدا از سایر بازیکنان ترابزون‌‌اسپور تمرین‌های اختصاصی انجام می‌دهد.

گلزنی رضاییان در دیدار دوستانه الشحانیه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت الهی نیازمند آماده‌سازی نفس است

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: هدایت الهی مشمول کسی می‌شود که دنبال کسب رضایت الهی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی معارفی هفدهمین روز ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت، ضمن تبیین مناسبت‌های 17 رمضان، به سالروز نبرد بدر اشاره و با تأکید بر این که جنگ بدر نخستین جنگ مسلمان با مشرکان بود که 313 مسلمان در مقابل بیش از 1000 مشرک ایستادگی کردند، اظهار داشت: قرآن کریم از آیه 8 سوره انفال داستان جنگ بدر را نقل می‌کند، در نبرد بدر 14 نفر از مسلمانان شهید و 70 نفر از مشرکین که 13 نفر از سران همچون ابوجهل و امیه به درک واصل شدند.

وی با بیان این که در جنگ بدر هزار فرشته الهی برای آرامش در دل مؤمنین و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان به یاری مسلمانان شتافتند، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از کشته‌شدگان مشرکین در جنگ بدر، به دست امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به درک واصل شدند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر با بیان این که خداوند متعال در تبیین جنگ بدر به یاری و کمک الهی اشاره نموده است؛ نبرد بدر را نقطه عطفی در تاریخ اسلام دانست.

وی معراج رسول‌الله صلی‌الله علیه و اله را یکی دیگر از مناسبت‌های 17 رمضان برشمرد و در تبیین داستان معراج پیامبر به فرازهایی از سوره اسراء و نجم اشاره کرد و افزود: سوره اسرا آمدن پیامبر از مسجدالحرام به بیت‌المقدس را نقل می‌کند و سوره نجم نیز معراج دوم حضرت که از مسجدالاقصی به آسمان‌ها بود را تبیین کرده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ساخت مسجد مقدس جمکران، کانون عاشقان و علاقه‌مندان به بقیه الله (عج) در 17 رمضان را از دیگر مناسبت‌های این ایام برشمرد و یادآور شد: نبرد بدر، معراج رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله، و بنای مسجد مقدس جمکران از مهم‌ترین مناسبت‌های 17 رمضان است.

وی در ادامه به تفسیر آیات الهی پرداخت و در اشاره به فرازهایی از آیه 53 سوره روم، با تأکید بر اینکه هدایت از آن کسانی است که زمینه کسب هدایت را در خود ایجاد کرده باشند، خاطرنشان کرد: هدایت به دو صورت هدایت عام و فراگیر و هدایت خاص دنبال می‌شود.

رفیعی ضمن تبیین تفاوت هدایت‌های عام و خاص الهی، با تأکید بر این که انتخاب مسیر خیر و شر، انتخاب خود انسان‌ها و در گرو ظرفیت‌سازی‌هایی است که خود آدمی در وجودش ایجاد می‌کند، ابراز داشت: پیام «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» نبی مکرم اسلام، مشعل احیا و فروزان سازی زنده‌دلان را فراهم ساخت.

وی مثال‌های متعددی دررابطه‌با ایجاد بستر و زمینه کسب فیوضات الهی، برای درک هدایت خاص الهی بیان کرد و گفت: وجود رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله سرشار از شوق هدایت انسان‌هاست؛ اما همه کشش این هدایت را ندارند، چرا که در وجود خود موانع زیادی را پیش روی درک و فهم هدایت ایجاد نموده‌اند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر به آیه شریفه «وَمَا أَنْتَ بِهَادِی الْعُمْیِ عَنْ ضَلَالَتِهِمْ إِنْ تُسْمِعُ إِلَّا مَنْ یُؤْمِنُ بِآیَاتِنَا فَهُمْ مُسْلِمُونَ»، اشاره نمود و تصریح کرد: خداوند متعال خطاب به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله می‌فرمایند؛ نمی‌توانی کوران را از گمراهی‌شان برهانی؛ تو فقط می‌توانی سخن خود را به گوش کسانی برسانی که آماده پذیرش ایمان به آیات ما هستند و در برابر حق تسلیم‌اند.

وی با تأکید بر این که زمینی که استعداد نداشته باشد، بارش باران هیچ اثری در رویش گیاهان نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: هدایت در گام نخست از آن کسانی است که قبول کنند؛ این که در آیات قرآن گفته می‌شود؛ «هدی للناس» و در برخی «هدی للمتقین»؛ هدی للمتقین به قبولی و پذیرش آیات الهی بر می‌گردد؛ چرا که متقین کسانی هستند که زمینه پذیرش سخن حق را در خود ایجاد کرده‌اند.

رفیعی با تأکید بر این که خدا به‌وسیله قرآن هدایت می‌کند، خاطرنشان کرد: هدایت الهی مشمول کسی می‌شود که دنبال کسب رضایت الهی باشد؛ کسی که تسلیم خدا باشد به راه‌های سلام هدایت و از ظلمات به نور رهنمون خواهد شد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت افزود: اگر کسی گفت خدا را قبول دارم، از ظلمت به نور هدایت خواهد شد و کسی که طاغوت و استعمار و استبداد را اولیای خود قرار دهد، از نور فطرت و عقل به سمت ظلمت و تاریکی نفس سوق خواهد یافت.

وی به داستان‌هایی از بیداری فطرت انسان‌ها در گذرگاه‌های مختلف تاریخی به‌ویژه در دوران حضور پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله اشاره نمود و اذعان داشت: اگر زمینه‌های فطری انسان بیدار باشد، آدمی در بزنگاه‌ها بیدار و مشمول هدایت الهی می‌شود؛ کسی که دلش مریض نباشد، همچون زمین مستعد که نسبت به بارش باران، سریعاً واکنش نشان می‌دهد، فطرش تجلی می‌یابد.

رفیعی در پایان با تأکید بر این که دین برای تمام سؤالات پاسخ دارد و امکان ندارد کسی دلش سالم باشد و در مقابل سخن حق تسلیم نباشد، تصریح کرد: کسانی که در مسیر هدایت هستند، نباید مغرور شوند؛ چرا که دنیا عرصه و میدان آزمون‌های متعدد است و مرتباً باید حواسش را جمع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدایت الهی نیازمند آماده‌سازی نفس است
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • مراسم خاص همراه با تولد سرمربی در تمرین آبی‌ها
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!