Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  هادی محمدی با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش برای حضور در فصل جدید و مقایسه ذوب‌آهن فعلی با تیم فصل گذشته گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. برای فصل جدید چند بازیکن خوب از تیم جدا شدند و البته چند بازیکن جدید هم جذب کردیم که کیفیت خوبی دارند. قطعاً اضافه شدن بازیکنان سرباز قدرت تیم ما را بیشتر خواهد کرد، ولی متأسفانه آنها هنوز در پادگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه یادآور شد: من هم دو سال در باشگاه تراکتورسازی خدمت سربازی را پشت سر گذاشتم و یک روز هم به پادگان نرفتم. در ضمن باید بگویم که برخورد بسیار خوبی هم با من صورت گرفت. نمی‌دانم این ماجرا تقصیر چه کسی است، ولی ما انتظار داشتیم که مشکل بازیکنان سرباز ما حل شود. ما تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و یک رقابت ملی را در پیش داریم. ما می‌دانیم بازیکنان سرباز ذوب‌آهن چه شرایط سختی را تجربه می‌کنند و امیدواریم خیلی زود به تیم‌مان اضافه شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند در فصل جدید مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد؟»، تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی لیگ قهرمانان آسیاست و در اولین بازی فصل جدید باید به مصاف الاتحاد برویم. ما تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده‌ایم، ولی هدف‌مان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم الاتحاد را هم شکست دهیم و به مرحله بعدی برویم.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!