Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد صالح اولیا" در حاشیه بازدید از دستاورد‌های پژوهشگاه نیرو، تهیه و به‌روز رسانی نقشه راه استراتژیک مدیریت پژوهش در پژوهشگاه نیرو با محوریت در اختیار داشتن مدل مفهومی و چند بعدی اکوسیستم صنعت، پژوهشگاه، دانشگاه و بخش خصوصی را با اهمیت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بر پایش مستمر فعالیت‌های انجام شده و انطباق آن با نقشه راه، با در اختیار داشتن شیوه‌های سنجش و پایش در مسیر مدیریت تحقیقات تاکید کرد و افزود: ضروری است پژوهشگاه در حوزه‌های مختلف تحقیقات صنعت برق شاخص‌های ارزیابی و سنجه‌های کنترلی تعریف کرده و همواره تحلیل‌های لازم برای پایش وضعیت تحقیقات و بهبود عملکرد را به‌عمل آورد.

بیشتر بخوانید: آغاز فاز دوم طرح ملی فهام با هدف هوشمندسازی شبکه برق 

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی، توسعه تجارب مدیریت پژوهش و پیشبرد پروژه‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف مجموعه وزارت نیرو و به خصوص حوزه آب را ضروری دانست و گفت: از مجموعه پژوهشگاه نیرو که سال‌ها در حوزه‌های مختلف تحقیقات فعالیت داشته انتظار می‌رود برای تعمیم، گسترش و نفوذگذاری این تجارب در شرکت‌های تابعه صنعت برق و همچنین حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت آب کشور اقدام کند.

در ابتدای این بازدید جلسه‌ای مشترک با اعضای شورای پژوهشگاه نیرو برگزار و گزارشی از اقدامات به‌عمل آمده در حوزه‌های توسعه فناوری، طرح‌های حمایتی از تحقیقات دانشگاهی و مدل‌های مدیریت پژوهش ارائه شد.

در طی این جلسه از نتایج دستاورد‌های ارزشمند طرح پژوهش محور ارتقای توربین‌های گازی نیروگاهی رونمایی شد که براساس گزارش ارائه شده نزدیک به ۲ هزار میلیاردریال صرفه جویی در احداث نیروگاه از طریق انجام این پروژه روی توربین‌های گازی موجود نیروگاه‌های کشور انجام شده است.

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی در پایان این نشست، از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های پژوهشگاه نیرو بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • رشد تهیه دارو از گیاهان دارویی در کشور
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد