Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات از پخش مستندی از شناسایی و دستگیری جاسوسان امریکایی فردا (دوشنبه)خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه های زیادی جاسوسان آمریکایی و جاسوسان سرویس های بیگانه را  در مراکز حساس مختلف شناسایی کردیم و آنان را پس از دستگیری به دستگاه قضا تحویل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جزئیات شناسایی و دستگیری این جاسوسان امریکایی فردا از طریق مستندی که تهیه شده است به اطلاع مردم می رسد. 

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام عصر (عج) همیشه در حال حماسه آفرینی هستند و مجاهدت خاموش آنان به کشف یک سلسله توطئه ها در زمینه های جاسوسی در حوزه های ضد تروریسم، ضد مفاسد اقتصادی و سایر زمینه ها منتهی می شود که بسیاری از آنها زمان گفتنش فرا نرسیده است اما در زمینه ضربه به جاسوسان سیا زمانش فرا رسیده است که فردا به استحضار مردم شهیدپرور و بزرگوار ایران اسلامی خواهیم رساند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد