Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانبی از پلمب ۲ مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پوست و مو و لیزر در شهرستان آبادان خبر داد.

«حجت‌الله جانبی»، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: در پی رصد کارشناسان حوزه اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، با حکم قضایی از فعالیت غیرمجاز درمانی ۲ مراکز ارائه‌دهنده خدمات پوست، مو و لیزر ممانعت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این ۲ مرکز با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به صورت غیرمجاز خدمات ارائه می‌دادند، افزود: مراکز زیبایی یادشده پلمب و پرونده آنها به منظور رسیدگی از طریق امور حقوقی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، اضافه کرد: از ابتدای امسال هشت مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پزشکی و درمانی در آبادان پلمب شده‌اند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز نماز جمعه روزنامه مقام معظم رهبری خراسان جنوبي خراسان جنوبی اردبیل استان البرز مسکن دانشکده علوم پزشکی آبادان زیبایی پلمپ خدمات پزشکی مراکز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان‌زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهاد‌های امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.
 اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی، پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها، قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی از عوامل موثر در کاهش سقط محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد