Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خبرسازی برخی از رسانه ها مبنی بر تغییر رئیس دانشگاه آزاد این استان، واکنش شنان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص خبرسازی برای تغییر ریاست دانشگاه آزاد بیانیه ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه روزهای اخیر جریان خبرسازی و شایعه پراکنی حول دانشگاه آزاد اسلامی به راه افتاده که لازم است شورای راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نکاتی را حول این موضوع روشن نماید که به شرح زیر می باشند:

 


1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست آنکه برخی رسانه های استان به اعتماد عمومی نسبت به خود پایبند نبوده و کمافی السابق اقدام به انتشار اخبار کذب و بدون سند نمودند و نشان دادند که قابل اعتماد نبوده و تطمیع پذیرند.

امید است این رسانه ها که اصول اخلاقی خبر رسانی را در شایعه سازی زیر پا گذاشتند و به زعم خود برای دانشگاه آزاد استان اقدام به مدیر تراشی نمودند، ضمن تکذیب اخبار منتشره، از مردم فهیم استان و به خصوص دانشجویان این دانشگاه عذرخواهی کنند.

 


2. اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی و بعد از سال ها حیاط خلوت بودن برای جریان سیاسی خاص به دست افرادی دلسوز و امانت دار نسبت به علم و پژوهش و ارزش های انقلاب اداره می شود، عده ای در صدد حاشیه سازی برای این نهاد علمی و فرهنگی هستند.

اینان به شایعه پراکنی بسنده نکرده و حتی اقدام به تخریب ریاست محترم و خدوم فعلی دانشگاه آزاد واحد استانی نموده اند که در راستای مخالفان رویکرد جدید دانشگاه و منافع برخی افراد و جریانات خواهد بود.

 


3. شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مترصد پشت پرده های این جریانات سودجو بوده و اطلاع دقیقی از نحوه عملکرد دوسه طیف تخریبی به طور هم زمان، هماهنگ شده و بعضا ناهماهنگ دارد، که هر کدام درصدد هستند تا این دانشگاه را به عرصه گروهی و جناحی و تبدیل نمایند، لذا اخطار می کنیم که در صورت ادامه این روند، روی حقیقی این افراد را برای همگان نشان خواهیم داد.

 


4. شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم نقدهای شدید به معدود معاونت هاو روسای مراکز آموزشی وابسته به این دانشگاه، تغییر در جایگاه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در برهه کنونی را صرفا مخرب دانشگاه و روند رو به بهبود آن خصوصا در عرصه های فرهنگی، علمی، آموزشی و ... دانسته و مخالف هر نوع سیاسی کاری و اعمال نفوذ در فضای مدیریتی دانشگاه می باشیم.

 


۵. در شرایط کنونی تغییر مدیریت نه تنها کمکی به دانشگاه نمی کند، بلکه شرایط جدید ایجاد شده و تحولات مثبت و روبه رشد دانشگاه را دچار اختلال جدی نموده و نوسانات زیرساختی دانشگاه در پذیرش دانشجو و توسعه رشته ها، مسائل مالی و خاصه اعتماد عمومی به ثبات پذیری دانشگاه را نیز شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 


لذا از رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر ولایتی و همچنین ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر طهرانچی تقاضا داریم، نخست به ثبات مدیریت در دانشگاه آزاد استان و حل مسائل کلان آن، به ویژه در توسعه رشته های تحصیلی و امور عمومی با ریاست دانشگاه همکاری شود و ادوم اجازه ندهند به هر دلیلی این چنین در فضای رسانه ای و داخلی، افراد دیگری برای دانشگاه آن هم در رسانه ها مدیر تعیین کنند و یا پیشنهاد نمایند.

 


بدیهی است سسیتم ارزیابی دانشگاه در این خصوص کافی بوده و عندالزوم بسیج دانشجویی و دیگر تشکل ها در این خصوص نیز همکاری خواهند داشت.

 

شایان ذکر است، دو روز قبل خبری بر روی خروجی برخی از سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر دیدار و گفت و گوی نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت که به زعم رسانه ها موضوع اصلی این نشست، حول محور تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

بعد از این نشست، اخبار متفاوتی در رسانه های محلی استان مبنی بر تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز نماز جمعه روزنامه مقام معظم رهبری خراسان جنوبي خراسان جنوبی اردبیل استان البرز مسکن محمدمهدی طهرانچی اخبار کذب شایعه پراکنی واکنش دانشگاه آزاد رسانه ها بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در آئین افتتاح چهار چمن مصنوعی در مدارس شهرستان بهمئی، اظهار کرد: با تکمیل این تعداد فضای ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در بهمئی ظرف دو سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش‌آموز رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای چهار طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده‌است، افزود: با همکاری نوسازی مدارس عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه روستای «دره خرزهره» در بخش «ممبی» شهرستان بهمئی نیز در حال انجام است.

سرپرست آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تأمین هزینه ۱۰ میلیارد ریالی این مدرسه روستایی تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش‌ آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فضای آموزشی در حال ساخت، سرانه فضاهای آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده‌است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون در دو مرحله ۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است و ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان در حال اجرا است.

کد خبر 745954

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت