Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یکشنبه ۳۰ تیر ماه مشاهده خواهید کرد. تاریخ انتشار: 19:00 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۰۵۶

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یکشنبه ۳۰ تیر ماه مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملیات سخت پلیس برای پاکسازی ۶ پاتوق سوداگران مرگ/ هروئین در تپه‌های جاجرود گرمی ۲۰ هزارتومان/ معتادی که ساعت ۲ بامداد برای چیدن کنگر آمده بود!

«امکان تیراندازی وجود دارد، بعد از بررسی همه جوانب احتمالی نظر خود را اعلام کنید.» این جمله بخشی از تماس یک شماره ناشناس در روز گذشته است.

زیست شبانه طرفداران زیاد و مخالفان جدی دارد

معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره به مزایا و معایب زیست شبانه افزود: اجرای این طرح طرفداران زیاد و مخالفان جدی دارد.

توزیع کارت ورود به جلسه ۲۴ المپیاد دانشجویی آغاز شد

حسین توکلی گفت: کارت ورود به جلسه از امروز یک شنبه ۳۰ تیر ۹۸ بر روی سایت قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان ضرورت دارد از امروز یک شنبه ۳۰ تیر تا روز چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸ به سایت سازمان مراجعه و نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

لزوم آموزش‌های ویژه اطفای حریق در اماکن تاریخی و دارای ارزش ملی و میراثی به آتش نشانان/ شهرآفتاب برای چه ساخته شده وقتی سایت نمایشگاهی سئول همچنان جذاب است

عضو شورای شهر تهران درباره چرایی برگزاری نمایشگاه الکامپ به شهرداری تذکر داد و گفت: شهرداری تهران، پاسخ دهد اگر بناست نمایشگاه‌های پرمخاطب همچنان در سایت نمایشگاهی سئول برگزار شود، دلیل این همه هزینه‌کرد در مجموعه شهرآفتاب چیست؟

پایداری گرما تا ۱۰ روز آتی در کشور/هوای تهران و سایر کلانشهر‌ها در وضعیت ناسالم

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرمای هوا در اکثر مناطق کشور طی ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به انتشار گاز اوزن و عدم وزش باد کیفیت هوا در کلانشهر‌ها به ویژه تهران در وضعیت ناسالم قرار دارد.

تغییر کاربری علت اولیه آتش‌سوزی میدان حسن‌آباد

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:اماکن و ساختمان‌هایی همچون گنبد حسن‌آباد به علت تغییر کاربری و نوع فعالیت صنفی از درجه خطرپذیری بالایی در زمینه حریق برخوردار هستند.

آغاز واگذاری ۶۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان مناطق محروم با مشارکت سپاه پاسداران

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از آغاز واگذاری ۶۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در قالب تفاهم‌نامه با سپاه پاسداران خبر داد و گفت: کمیته امداد در سه سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد تومان به بخش مسکن مددجویان اختصاص داده است.

طرح‌های آبیاری تحت فشار و تغییر الگوی کشت چقدر به احیا دریاچه ارومیه کمک می‌کند؟ /حجم آب دریاچه ارومیه ۴ میلیارد و۷۱ متر مکعب

 مسئول واحد برنامه‌ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: بذر‌های کم مصرف با یارانه دولتی بین کشاورزان توزیع شد همچنین دولت یارانه برای کشاورزان حوزه دریاچه ارومیه در نظر گرفته تا بتواند از نشا سیب زمینی و چقندر قند که کمتر آب بر هستند استفاده کنند.

۳ چالش اصلی اشتغال در کشور/ احیای روستا‌ها و مناطق دورافتاده توسط بنیاد برکت

در سال‌های گذشته در کشور ما هر زمان از طرح‌های اشتغال زایی صحبت شده جمله بعدی اعطای وام بوده است بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، اما اکنون با کمک کارشناسان اقدام به راه اندازی طرح‌هایی جدید برای چرخاندن درآمد مردم روستاهای محروم کرده است.

هیچگاه موضوع پرداخت پول در قبال واگذاری باغات بنیاد مستضعفان به شهر مطرح نبوده است / سازمان‌ها و نهاد‌ها باغات در اختیار خود را در راستای ایفای نقش مسئولیت پذیری اجتماعی به شهر هدیه کنند

 رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکری بیان کرد: هیچگاه موضوع پرداخت ما به ازا، در قبال واگذاری باغات بنیاد به شهر تهران مطرح نبوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری حج و زیارت شورای شهر جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۸، باقرشهر با شاخص ۱۱۷، پاسداران با شاخص ۱۲۱، سلامت با شاخص ۱۲۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۳، امام خمینی با شاخص ۵۸، پاکدشت با شاخص ۷۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، پیشوا با شاخص ۶۷، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۶۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۱، دانشگاه تهران با شاخص ۷۶، دماوند با شاخص ۵۹، رباط‌کریم با شاخص ۷۱، ژئوفیزیک با شاخص ۶۵، شریف منطقه دو با شاخص ۸۱، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۴، علم و صنعت با شاخص ۵۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۶، ملارد با شاخص ۷۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۷۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۶، پارک رازی با شاخص ۲۶، پونک با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۳۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۰، قدس با شاخص ۴۹، لواسانات با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745003

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است
  • هوای تهران سالم شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آغاز آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی کشور