Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: قبلا استان‌های شمالی کشور رتبه نخست غرق شدگی در کشور بودند، اما با سالم سازی و ایمن سازی سواحل و افزایش تجهیزات و امکانات و اعتبارات این آمار در شمال کاهش یافت و خوزستان استان نخست غرق شدگی در کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان های شوشتر، دزفول، ایذه و لالی بیشترین موارد غرق شدگی را در خوزستان دارند و باید سواحل خوزستان سالم سازی شوند و در زمینه رعایت مسائل ایمنی در زمان شنا کردن در سواحل باید فرهنگ سازی شود.

خدادادی بیان داشت: در استان برای کاهش آمار غرق شدگی  باید پیش بینی‌های لازم صورت می‌گرفت و زیرساخت‌ها توسعه پیدا می‌کرد، اما توسعه زیرساخت‌ها با تنگنای مالی فعلی و مشکلات اعتباری امکان پذیر به نظر نمی‌رسد اما آموزش ساکنان محلی اطراف رودخانه‌ها و سواحل می‌تواند در کاهش آمار غرق شدگی موثر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: تربیت نیروی متخصص جت اسکی و امدادگر تخصصی غواص صورت گرفت و خوزستان تنها استانی است که نیرو‌های امدادی آن گواهی نامه اسکی روی آب دارند.

انتهای پیام/م

لزوم تلاش برای کاهش آمار غرق شدگی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری اظهار کرد: بر حسب ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد گزارش مأخوذه از سامانه جامع روابط کار، میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف کار استان به ۱۲ روز کاهش داشته است و استان هرمزگان توانسته از این حیث رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ ورودی پرونده‌ها به مراجع حل اختلاف ۲۶۷۶ مورد بوده است که کارشناسان روابط کار استان هرمزگان با رعایت قاعده دادرسی عادلانه و اصل سرعت سعی در احقاق حق و حل و فصل دعاوی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آرای صادره در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۶۴ فقره دادنامه بود، افزود: از این تعداد ۸۴۰ فقره دادنامه به صورت سازشی صادر شده است که ۳۲ درصد از کل دادنامه‌ها را شامل می‌شود.

معین وزیری گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ درصد آرای مراجع حل اختلاف که در دیوان عدالت اداری فرجام خواهی شده بود عیناً تأیید شده است.

گفتنی است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تعداد مراجع حل اختلاف کارگری استان را ۱۴ هیأت تشخیص و ۵ هیأت حل اختلاف اعلام کرد.

کد خبر 6081769

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات