Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مشهود بوده و اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره «طرح ولایت» دانشجویی که با حضور ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی و فرهیخته است و در دوره‌های مختلف و در طی ۴۰ سال گذشته این مهم به خوبی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بیانه گام دوم انقلاب، شاهد یک برنامه‌ریزی قوی و مستحکم در جهت اعتلای تربیتی نوجوانان و جوانان و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در دوره جدید انقلاب هستیم که بسیج با همکاری علما این رسالت را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم شاهد هستیم که هزاران نفر از دانش آموزان از سراسر کشور در کنار محضر شریف و نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) جمع شدند که در یک دوره متنوع تربیتی، دینی و اعتقادی شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید حضور سازمان‌یافته جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی جهت اعتلای انقلاب اسلامی و جهت عظمت میهن و کشور عزیزمان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مشهود است، گفت: در حال حاضر، جوان‌سازی و جوان‌گرایی، جزو برنامه‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و کادرهای جوان وظایف مهم و گسترده‌ای را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در جهت تسهیل امر زیارت گفت: از برنامه‌های بسیج، توجه به برنامه‌های زیارتی است و حضور در مکان‌های مذهبی از جمله حرم مطهر رضوی و مکان‌های یادمان راهیان نور و انجام کارهای تربیتی در همین راستا هستند.

جوانان انقلابی صحنه فضای مجازی را رها نکنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

وی ادامه داد: اخیراً تصاویری در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌داد در سالن‌های بسیار بزرگی، کادرهای سازمان‌های تروریستی پشت سیستم‌ها نشسته‌اند و کشورهای اروپایی سعی می‌کنند افکار عمومی را از طریق فضای مجازی تحت تأثیر قرار بدهند و اعتقادات خودشان که جیره‌خواری از استکبار است را ترویج کنند، لذا اهمیت حضور ما در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است و بسیج باید این اقدام را در کانون توجه خود قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است