Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:18:47 GMT

فیبر نوری در مرز رازی خوی قطع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۶۹۵۲

فیبر نوری در مرز رازی خوی قطع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تداوم رانش زمین در روستا کفچرین از توابع بخش قطور و محدوده آن بار دیگر اینترنت و فیبر نوری منطقه و پایانه رازی قطع شد.

فرماندار خوی گفت: قطعی شبکه فیبر نوری و تخریب زیر ساخت‌های مخابراتی در تردد مسافران از مرز و پایانه رازی اختلال ایجاد کرده است.

محمد عابدی اضافه کرد: کارکنان مخابرات در تلاش هستند با تعمیر شبکه ارتباطی مخابراتی و فیبر نوری مرز رازی را مجدداً برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته رانش زمین در روستا کفچرین و محدوده آن به ۱٧ واحد مسکونی روستا وزیر ساخت‌های برق و مخابرات و بخش راه خسارت زیادی وارد کرده است.

هم اکنون برای اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خسارات ناشی از رانش زمین جلسه ویژه ای با حضور اعضای استانی و شهرستانی مدیریت بحران در فرمانداری خوی تشکیل شده است.

کد خبر 4672596

منبع: مهر

کلیدواژه: رانش زمین محمد عابدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

کد خبر 6087374

دیگر خبرها

  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان