Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@11:04:17 GMT

استخدام روانشناس در مطبی در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۶۹۷۰

روانشناس 1 نفر خانم دارای مراجع با مجوز و پروانه تهران متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. ساعات پاسخگویی به تماس کارجویان: 20 الی 22 شب موبایل: 09386263737.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، هرچند فضاپیمای ویاژر یک هنوز داده های علمی درستی به زمین نمی فرستد اما اکنون اطلاعات قابل استفاده درباره سلامت و وضعیت عملیاتی سیستم های مهندسی خود ارسال می کند.

ویاژر یک نخستین شی ساخت انسان بود که در سال ۱۹۷۷ میلادی به فضا پرتاب شد و حدود ۳۵ سال بعد از منظومه شمسی خارج و وارد فضای بین ستاره ای شد. پس از آن نیز ویاژر ۲ به فضا فرستاده شد. این فضاپیما هنوز هم فعال است و با زمین ارتباط برقرار می کند.

هر دو کاوشگر تنها ابزارهای ساخت انسان هستند که فضای خارج از تاثیر خورشید را بررسی می کنند. البته در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی ویاژر یک پس از ۱۱ سال اکتشاف و در فاصله ۲۴ میلیارد کیلومتری زمین ارتباط سیستم رایانشی این فضاپیما با تیم پروژه روی زمین قطع شد.

تیم عملیات ویاژر یک ناسا در ماه مارس سال جاری میلادی سیگنال دیجیتالی به فضاپیما ارسال کردند تا سیستم FDS آن را وادار کنند کل حافظه ابزار را به زمین بفرستد. این تخلیه حافظه به مهندسان و محققان اختلالی را نشان داد که در نتیجه یک کد معیوب در یک تراشه به وجود آمده بود. از بین رفتن این کد سبب شد اطلاعات علمی و مهندسی ویاژر غیرقابل استفاده شود.

مهندسان ناسا نمی توانند به طور فیزیکی این تراشه را تعمیر یا جایگزین کنند اما آنها می توانند از راه دور کد معیوب را در جای دیگری از حافظه FDS قرار دهند. هرچند هیچ یک از بخش های حافظه به اندازه ای بزرگ نیست که کد را به طور کامل در خود جای دهد این تیم می تواند بخش مذکور را به چند قسمت تقسیم در بخش های جداگانه قرار دهد.

کد خبر 6086088 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • روز روانشناس ۱۴۰۳ + تاریخ و تعریف رشته مشاوره و انواع Psychology
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان