Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از عاروتص شوآ، صبح امروز یک مقام اسرائیلی با برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران درباره تنش‌های اخیر خلیج فارس دیدار و گفت‌وگوی مختصری داشت.

این جلسه با حضور با نمایندگان کشورهای مختلفی که قصد حضور در ائتلاف سنتینل را دارند برگزار شده است. هدف آمریکا از تشکیل این ائتلاف چند ملیتی حفاظت از کشتی‌های منطقه ادعا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنوز مشخص نیست که کدام کشورها به این نیرو پیوسته‌اند.

پیش از این سنتکام بازوی تروریستی آمریکا در خاورمیانه مدعی شد عملیات «سنتینل» در چارچوب ائتلاف دریایی، ضامن امنیت کشتیرانی در آبراه‌های منطقه خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «این چارچوب امنیت دریایی به کشورها امکان خواهد داد تا کشتی‌های پرچم‌دارشان را اسکورت کرده و از کمک دیگر کشورها هم برای همکاری و ایجاد آگاهی و نظارت دریایی کمک بگیرند.»

 

 

 

این وبگاه بدون ذکر نام مقام صهیونیستی حاضر در این جلسه و مکان برگزاری آن نوشت:

عاروتص شوع نوشت که دعوت از مقام اسرائیلی برای حضور در جلسه توجیهی می‌تواند پیامی دال بر دعوت از تل‌آویو برای حضور در نشست امنیت دریایی در بحرین باشد. این نشست قرار است پاییز سال جاری در این کشور برگزار شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

رضایی در جلسه علنی امروز از واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند