Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رشت صبح امروز مسافر یکی از تاکسی‌های شهر به عنوان اولین تاکسی کتابخانه شهر رشت شد و به مسائل و مشکلات تاکسیرانان در سطح شهر رشت پرداخت.

به‌گزارش ایلنا از رشت، در اولین روز کاری علیرضا قانع به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت و با همراهی علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی، ناصر حاج محمدی شهردار رشت در این سفر درون شهری خود ضمن اظهار خرسندی در جمع تاکسیرانان بیان داشت: امروز بنا به درخواست فرهنگی‌ترین راننده تاکسی رشت مسافر تاکسی ایشان شده و به مشکلات و مسائل های تاکسیرانان پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رشت با تأیید ابتکار آقای ساحل فیلسوف در راستای تبدیل فضای خودروی خود به یک محیط فرهنگی تصریح کرد: تخصیص فضای تاکسی به یک محیط فرهنگی کار بسیار مطلوبی است و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت باید با ورود خود در این خصوص در راستای توسعه و نشر فرهنگ کتابخوانی گام بردارد.

وی افزود: نداشتن سرویس بهداشتی، احداث سرپناه ، تخصیص سطل زباله در مکان ایستگاههای سطح شهر، تخصیص خطوط اختصاصی به تاکسی ها و ....از اهم مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی تاکسیرانان بوده است.

ناصر حاج محمدی از انتخاب آقای ساحل فیلسوف به عنوان نماینده خود در بین تاکسیرانان خبر داد و گفت: آقای فیلسوف فعلا می‌توانند طی هماهنگی با دیگر نمایندگان خطوط شهری مشکلات شهر در حیطه تاکسیرانی را به شخص اینجانب اطلاع دهد. از این پس جلسات ادواری اینجانب به صورت ماهانه با نمایندگان خطوط برگزار خواهد شد تا در آن با حضور معاونین ذیربط شهرداری و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و مدیریت تاکسیرانی در زمینه توسعه و بهسازی ناوگان درون شهری بحث و گفتگو صورت پذیرد.

شهردار رشت در خصوص نوسازی ناوگان درون شهری اذعان داشت: با توجه به فرسودگی تاکسی های قدیمی و مستعمل، هر ساله دولت اقدام به نوسازی ناوگان می کند اما شهرداری رشت درصدد است تا با همکاری و تعامل مجموعه مدیریت استانداری گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی اقدام به نوسازی ناوگان درون شهری نماید. چرا که با توجه به شرایط آب و هوای شهر رشت ضرورت دارد تا کلیه تاکسی های سطح شهر ضمن رعایت حقوق شهروندی خودروهای خود را به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تاکسی حقوق زباله سازمان حمل و نقل همکاری و تعامل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه 2 تهران گفت:طرح های توسعه منطقه‌ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان بر اساس نیازها و ظرفیت‌ها شناسایی شده و در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و احداث شده است.

مهدی صالحی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی ذکر کرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح های ترافیکی آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه۲ در ادامه به طرح‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: طرح انتقال پساب شهرک قدس به مخزن بتنی میدان بوعلی در حدود ۵ کیلومتر از مهم‌ترین طرح‌هاست که با هدف استفاده از منابع آب پایدار مانند پساب در آبیاری برخی از عرصه‌های فضای سبز اجرا شد.

آقای صالحی افزود: این طرح در دومرحله اجرا می شود، که در مرحله نخست طرح، لوله‌گذاری انتقال پساب از تصفیه‌خانه شهرک قدس به مخزن نیایش اجرا شده است. وی همچنین گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و تسهیل در دسترسی شهروندان و افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها و اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شده است.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها و پایدارسازی بوستان پرواز از دیگر طرح های اجرایی است.

آقای صالحی تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این طرح ها است.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک