Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهر در سخنانی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم در شرایط کنونی کمبود آب آشامیدنی است اظهار کرد: با متخلفانی که باغ‌ها را با آب لوله‌کشی آبیاری می کنند شناسایی و برخورد قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با نصب کنتور و شیر فلکه هوشمند، از مصرف بی رویه برخی افراد سودجو جلوگیری گردد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه ۲۵ درصد آب آشامیدنی شاهرود به علت فرسودگی و اشکال در شبکه توزیع از بین می رود، اظهار کرد: مسوولان شهرستان باید با تدوین برنامه ای بلند مدت این شبکه را اصلاح کنند تا این مشکل قدیمی شهر شاهرود برطرف شود.
وی به چهلمین سال برگزاری نمازجمعه در کشور هم اشاره کرد و گفت: نمازجمعه ظرفیت بسیار گران سنگی است که امام راحل (ره) آن را احیاء کرد، آثار و برکات زیادی برای کشور داشته، باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود به برخی روایات در اهمیت برگزاری نمازجمعه هم اشاره کرد و گفت: بنابه فرموده پیامبر اکرم (ص) کسی که نمازجمعه را اقامه می کند، خداوند برای او ثواب یک حج مقبول و برای اقامه نماز عصر ثواب یک حج عمره می نویسد، همچنین خداوند گناهان کسی را که با ایمان در نمازجمعه شرکت می نماید، پاک می کند.
امینی ازمسوولان شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه تر چهلمین سالگشت اقامه نمازجمعه پس ازانقلاب دعوت کرد و افزود: برنامه های چهل سالگی انقلاب در شاهرود رتبه اول را در استان کسب کرد، تلاش می شود در برپایی آیین سالگشت اقامه نماز جمعه هم همین طور عمل شود.
وی از برپایی جمعه بازار در ساعت برگزاری نماز جمعه انتقاد کرد و اظهار کرد: در صورت امکان این بازار به روز دیگری انتقال یابد یا در ساعت برگزاری نماز جمعه تعطیل شود.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه می توان نمازجمعه را به عنوان هدف گردشگری معنوی ترویج داد، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان گردشگران را تشویق به حضور در نماز جمعه کرد و با ایجاد غرفه هایی، صنایع دستی شهرستان را برای فروش عرضه کرد.
وی دیدار از خانواده مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد باقر طاهری نخستین امام جمعه شاهرود و دعوت و قدردانی از حجت الاسلام نظری یکی از امامان جمعه گذشته شاهرود را از برنامه های در دستور کار خواند.
امینی با اشاره به سخنان رهبری مبنی براینکه بیشتر گرفتاری های جامعه از دروغ، تهمت، شایعه و ولنگاری فضای مجازی ناشی می شود، افزود: باید مسوولان امر تدابیری اندیشیده و در ابتدا با نصیحت، تذکر و در صورت تکرار برخورد کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری