Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:10:41 GMT

بازگشت سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۲۵۱

بازگشت سپاهان خورموج به لیگ دسته سوم فوتبال کشور

سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پیرو نشستی که سه هفته پیش با وزیر ورزش و جوانان داشتیم از ایشان خواستم با توجه به سوابق تیم سپاهان خورموج و حقی که در سال گذشته از ایشان تضییع شد مجدداً به لیگ دسته سوم فوتبال کشور برگردند و موجب شور و نشاط اجتماعی در میان مردم و جوانان ورزش دوست شهرستان دشتی شود که موضوع را به معاون ورزش قهرمانی وزارت ارجاع دادند تا از طریق فدراسیون فوتبال رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این چند هفته اخیر پیگیری‌های خوبی از طریق وزارت ورزش و فدراسیون انجام شد و به باشگاه هم تاکید کردیم نظر مساعد هیئت فوتبال استان نیز به به فدراسیون اعلام شود. طی

شهریاری بیان کرد: نشستی که امروز با دکتر داورزنی داشتیم پیرو تماس تلفنی فی المجلس ایشان با دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ مقرر شد زمینه برای حضور تیم سپاهان خورموج در لیگ دسته سوم کشور فراهم شود که از این بابت از همکاری مجموعه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهریاری با اعلام اینکه امیدوارم این اتفاق به توسعه کیفی ورزش فوتبال در شهرستان و شور و نشاط اجتماعی و همبستگی بیشتر بیانجامد، افزود: با عنایت وزیر محترم ورزش و جوانان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم چمن مصنوعی آباد و بادوله که هم اکنون توسط شهرداری‌ها در حال زیرسازی است، اختصاص یافته و به زودی به استان ابلاغ می‌شود و تا در کنار ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی وزارت نفت عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

وی گفت: علاوه بر سایر کمک‌های نقدی جذب شده به هیئت‌های ورزشی دو شهرستان از سایر منابع، برای سومین بار نیز کمک نقدی از طرف وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی دشتی و تنگستان تصویب و پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، از هر ظرفیتی برای کمک به هیئت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت ورزش و جوانان، تاکنون و طی ۶ مرحله انواع تجهیزات، وسایل و پوشاک ورزشی به هیئت‌های ورزشی تحویل شده که تشک‌های ورزش‌های رزمی شهرهای دلوار، اهرم، خورموج و کاکی از آن جمله است. همچنین در دیدار اخیر نیز مصوب شد برای مرحله هفتم این تجهیزات و وسایل به هیئت‌های ورزشی دشتی و تنگستان کمک شود که تشکل‌های ورزش‌های رزمی را نیز شامل می‌شود.

نماینده دشتی و تنگستان اعتبار تأمین این تجهیزات و وسایل را حدود ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین مقرر شد چمن استادیوم ورزشی روستای مل‌گپ در بخش ساحلی تنگستان که خواسته ورزشکاران بخش ساحلی بود نیز در نیمه دوم سال‌جاری محقق شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به حضور تیم‌های فوتبال شاهین محمد عامری و استقلال بنه گز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و تیم امید کارگر بنه گز در لیگ دسته اول امیدهای کشور مقرر شد به جهت حضور قدرتمندانه‌تر این تیم‌ها در مسابقات مساعدت و حمایت مالی شوند.

کد خبر 4672615

منبع: مهر

کلیدواژه: تنگستان بوشهر دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد