Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدحسین صفارهرندی روز یکشنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در تالار مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، به رتبه اول شتاب پیشرفت علمی کشور در جهان اشاره کرد و گفت: ایران در زمینه رشد علمی رتبه ۱۶، نانو جزء پنج کشور اول، رشته بیوتکنولوژی رتبه ۱۰ و رشته هوا فضا رتبه یازدهم جهان را در شرایط سخت تحریم دارد و این یعنی اینکه مسیر انقلاب درست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به رتبه ۲۷ اقتصاد کشور در جهان اشاره کرد و گفت: تا پارسال براساس منابع معتبر بین المللی رتبه اقتصاد ایران ۱۸ بود اما ظرف یک سال گذشته با وجود برخی محاسبات اشتباه مسئولان و تحریم های سخت استکبار جهانی تازه به رتبه ۲۷ اقتصاد جهانی رسیده ایم و این یعنی اینکه انقلاب اسلامی باعث شده ما به توان داخلی متکی باشیم و استکبار جهانی نتوانند بر سرنوشت ما از طریق اقتصاد مسلط شود، که اگر هر کشور دیگری در جهان بود تا حالا متلاشی شده بود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای، نظامی و هوا فضا ایران مانند پرتاپ ماهواره امید به دور زمین گفت: این موفقیت ها نشانه این است انقلاب مسیر درستی را پیموده و مقام معظم رهبری نیز براساس واقعیت نقاط قوت و ضعف این مسیر انقلاب بیانیه گام دوم را اعلام کرده که روی تک تک کلمات آن اندیشه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقایسه ایران با کشورهای مصر و عربستان گفت: اگر انقلاب نمی کردیم یک وابسته تمام عیار مثل این ۲ کشور بودیم، مصری که سالهاست که آمریکا به او کمک مالی و غیره می کند هر وقت به او کمک نکند ارتش و نظام سیاسی متلاشی می شود و عربستان نیز در سه سال اخیر دیده ایم چگونه آمریکا او را تحقیر می کند.

او در ادامه به ادوات و فن آوری نظامی عربستانی ها که غرب در اختیار آنها قرار داده، اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی بارها مقامات عربستانی را تحقیر کرده و به آنها می گویند گاو شیرده، در حالی برای عبور در کنار آبراه های ایران باید ۲ ساعت به سرباز ما محترمانه پاسخ دهند آیا باز هم می گوییم عربستان از ما پیشرفته تر است یا مصر.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب بن بست ندارد، گفت: آن ذهن هایی بن بست دارد که می گویند انقلاب به بن بست رسیده است.


انتهای  پیام/ز

 

 

انقلاب بن بست ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم

به گزارش صدای ایران،گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

*** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است. امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشور‌ها و فرهنگ‌های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است

خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.

تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.

کشور‌های مختلف، ملتها، فرهنگ‌های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.

نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.

ارزش کارگر در اسلام یک ارزش ذاتی است/ جامعه‌ای که در آن کار وجود داشته باشد، قدرت و قوت آن افزایش پیدا خواهد کرد

اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است. این تعبیرات "عمل صالح" که در قرآن هست و در روایات متعدد انواع تعبیرات و تمجید‌هایی که از عمل هست، مراد فقط نماز و روزه که نیست. عمل یعنی همه‌جور عملی. هم عملی که انسان میکند برای به عنوان عبادت، هم عملی که انسان میکند برای آوردن نان حلال در سفره.

«من یعمل یزداد قوةً» جامعه‌ای که در آن کار وجود داشته باشد و عمل انجام بگیرد در او، قدرت و قوّت آن جامعه افزایش پیدا خواهد کرد. «و من یقصر فی العمل یزداد فترةً» آن جامعه‌ای و آن فردی که در عمل کوتاهی بکند، سستی او روز به روز بیشتر خواهد شد. عمل قوّت ایجاد میکند، هم در فرد، هم در جامعه. عمل این است.

خب پس عمل ارزش ذاتی دارد در اسلام. کی این عمل را انجام میدهد؟ شما؛ کارگر. پس کارگر ارزش ذاتی دارد. ۱۴۰۳/۲/۵

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است