Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:41:27 GMT

نرم افزار تغییر چهره مشکل امنیتی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۳۴۰

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی درباره استفاده از نرم‌افزار تغییر چهره Face app هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ تورج کاظمی با اشاره به افزایش استفاده از نرم افزار Face app تاکید کرد: سرور این نرم افزار در خارج از کشور واقع شده و بنابراین کاربران باید بدانند که تمامی تصاویر و اطلاعاتی که با این نرم افزار به اشتراک می‌گذارند به سروری در خارج از کشور منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه موارد خلأهای امنیتی این نرم افزار از سوی پلیس فتا در حال بررسی است، گفت: اما یک سری موارد است که استفاده کنندگان از این نرم افزار باید آن را مد نظر قرار داده و در صورتیکه مایل به پذیرش این ویژگی‌ها هستند از این نرم افزار استفاده کنند.

کاظمی افزود: استفاده کنندگان از نرم افزار Face app باید بدانند هر تصویر و اطلاعاتی که در اختیار این نرم افزار قرار می‌دهند در سروری در خارج از کشور ذخیره می‌شود و ممکن است که بعدها از این تصاویر استفاده‌های مختلفی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: مسئله دوم دسترسی‌های این نرم افزار است که با توجه به اینکه امکان انتخاب تصویر از داخل آلبوم تصاویر برای این نرم افزار وجود دارد کاربران باید بدانند که در واقع این نرم افزار به تمامی تصاویر داخل تلفن همراه آنان دسترسی داشته و ممکن است از این تصاویر نیز کپی برداری شود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: همچنین در پایان و پس از پردازش تصاویر امکان به اشتراک گذاری عمومی این تصاویر با هشتگی مشخص نیز وجود دارد که ممکن است بعضی از کاربران بدون اطلاع از آن تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مدتی بعد متوجه آن شوند.

کاظمی اضافه کرد: به کاربران نرم افزار Face app و نرم افزارهای مشابه آن توصیه می‌شود که از استفاده از چنین نرم افزارهایی خودداری کرده و اگر اصرار به استفاده از آن دارند حتما قوانین و شرایط دسترسی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس از آن استفاده کنند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هشدار پلیس فتا تغییر چهره مشکل امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی