Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@08:06:52 GMT

تخلفات جدید معاون وزیرآموزش و پرورش+ اسناد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۴۱۱

تخلفات جدید معاون وزیرآموزش و پرورش+ اسناد

صراط:

چندی پیش موضوع حقوق نامتعارف یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش فارس بر اساس حکم کارگزینی، میزان حقوق دریافتی یکی از معاونان فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش در هر ماه معادل 20 میلیون و 80 هزار تومان است و این رقم بدون احتساب ساعات اضافه کار این معاون است.

این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌‌های 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تا 5 میلیون تومانی را 18 درصد افزایش داده است.

اما از همین شخص، اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می‌شود.

وی در همین زمینه به رئیس یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه‌ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه های تحصیلی خود می شود.

بر اساس مستندات موجود معاون وزیر آموزش و پرورش که خود نامه درخواست تامین هزینه های دانشگاه را خطاب به رئیس این سازمان (یعنی خودش!) می زند نهایتاً زیر نامه پاراف کرده و دستور می دهد که اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان برای دریافت نامه و پرداخت شهریه اقدام کند.

نهایتاً اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان ذیل دستور او عنوان می‌کند که از محل خارج از منابع اقدام می‌شود. بر اساس درخواست معاون وزیر مبلغ کل درخواست و قرارداد را برای مرحله اول یک ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت فیش واریزی را به دفتر معاونت آموزشی ارسال کرد و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در وجه از حساب جاری بانک ملی شعبه دانشگاه تربیت معلم پس از عقد قرارداد و قبل از شروع دوره پرداخت کرد.

*کمک 22 میلیونی برای کمک هزینه تحصیل از جیب بیت‌المال!

در بخش زیر مدارک و مستندات مربوط به نامه درخواست معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه فیش های واریزی برای هزینه تحصیلی آمده است:

 

*حق ماموریت 9 میلیونی در فیش حقوقی 

*بر اساس مستند دیگری، مبلغ 9 میلیون و 132 هزارتومان با عنوان فوق‌العاده مدیریت و حق ماموریت از تاریخ 1 خردادماه سال جاری به فیش حقوقی وی اضافه شده است که تصویر دستور آن در بخش زیر آمده است:

 

همچنین حکم کارگزینی این فرد و حقوق 20 میلیون تومانی او البته بدون احتساب اضافه کار در بخش زیر آمده است: 

به گزارش فارس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و قرار است در نشست کمیسیون این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز قم؛ با افتتاح این مجموعه ورزشی ۵ هزار متر مربعی، علاوه بر امکان دسترسی دانش آموزان پسر به زمین چمن مصنوعی استاندارد و با کیفیت در ناحیه سه آموزش و پرورش، زمینه حضور دختران دو و میدانی کار قمی برای تمرینات آماده سازی هم فراهم شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: برای ساخت و تجهیز این مجموعه ورزشی، ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سهم مالیات نوسازی مدارس هزینه شده است.
علی یزدی افزود: برای تکمیل و در نظر گرفتن ورزش‌های دیگر در این مجموعه ورزشی ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز است که انتظار می‌رود مسئولان استان در تامین این میزان اعتبار تلاش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲