Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم استان بوشهر به اردوی تفریحی زیارتی به مشهد مقدس و استان فارس اعزام می‌شوند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عصر امروز در نشست هماهنگی اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی و آموزشی،  تربیتی با تاکید بر توجه به برنامه‌های فرهنگی مددجویان اظهار داشت: یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های کمیته امداد به‌ منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد لطفی برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی را یکی از برنامه‌‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف دانست و تصریح کرد: این اردوها در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه  در فصل تابستان 500 نفر از دانش آموزان به اردوی تفریحی زیارتی اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: 500 نفر از دانش آموزان مناطق محروم استان بوشهر به اردوی تفریحی زیارتی به مشهد مقدس و  استان فارس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود، هدف کمیته امداد از اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی وتفریحی را رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی ومبانی دینی و اعتقادی مددجویان،غنی سازی اوقات فراغت آنان، تقویت روحیه نشاط و شادابی، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و آموزش سبک صحیح زندگی عنوان کرد.

لطفی با بیان اینکه اعزام این دسته از مددجویان در دو قالب زیارتی و آموزشی تفریحی از 31 تیرماه آغاز می‌شود گفت: این افراد طی 4 مرحله زمانی تا پایان شهریورماه در قالب 9 کاروان به مشهد مقدس و استان فارس اعزام می‌شوند.

3000 مددجوی اردبیلی به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شدنداصفهان| اعزام مددجویان و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد به سفرهای زیارتیبیش از 2000 مددجوی سیستان و بلوچستان به اردوهای زیارتی اعزام می‌شوند

وی بیان کرد: 267 نفر از این تعاد دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و 246 نفر دیگر به اردوهای آموزشی تفریحی استان فارس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سرانه هر نفر برای اردو 600 هزار تومان است گفت: 307 میلیون تومان برای این سفر اردویی هزینه می‌شود که از منابع دولتی، امدادی، و کمک‌های مدمی و خیران  تامین می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اردوهای زیارتی در مشهد مقدس با محور زیارت و اردوهای آموزشی تفریحی در شهر شیراز با برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی وهنری، محفل انس با قرآن و بازدید از اماکن تاریخی شیراز همراه است.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده در حاشیه برگزاری این آیین گفت: آئین اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان سنت پسندیده‌ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد امام (ره) و آبشار عاطفه‌ها با شکوه خاصی برگزار شد.
بصیری فرد افزود: علاوه بر این امسال و در طول ماه مبارک رمضان نیز بیش از هزار و ۴۵۰ بسته غذایی شامل مایحتاج ضروری خانوار‌های تحت پوشش توسط خیرین نیکوکار تهیه شده و در اختیار نیازمندان این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های غذایی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون ریال تهیه شده است، گفت: برگزاری آئین اطعام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، فضایی معنوی به شهرستان لنده بخشیده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی