Web Analytics Made Easy - Statcounter

       

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، آیین معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات، رئیس سازمان ملی استاندارد، ‌مدیران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش ، در بخش دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی این جشنواره نیز، سه دستگاه اجرایی شامل «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران»، «سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بودند» و «بیمه مرکزی ایران» که از توابع وزارت اقتصاد هستند به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند و هفت‌دستگاه نیز شایسته تقدیر شدند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سئوالی درباره شرکت تقلبی نوکیا در تهران اظهارکرد: تولید گوشی با وزارت صمت است.

وی افزود: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه ای را با دوستان در وزارت صمت دنبال می کنیم

وزیر ارتباطات تأکید کرد: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است ولی در حوزه کاری ما نیست و وزارت صمت باید اظهارنظر بکند.

زارع‌پو همچنین اضافه کرد: موضوع یک بحث اختلافی است و شکایتی هم صورت گرفته و در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد