Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  افشین کریمی در دیدار با مسئولین کانون‌های بازنشستگان ادارات استان با بیان این اینکه بازنشستگان با راهکار‌های خود می‌توانند در تشکیل نهاد‌های مدنی موثر واقع شوند، گفت: وقتی بازنشسته‌ای احساس کند که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود می‌تواند در روند توسعه جامعه موثر واقع شود، این موضوع علاوه بر کمک کردن به حل مشکلات، در فرد بازنشسته هم یک نوع احساس مسئولیت برای پیشبرد امور در جامعه ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی همچنین خواستار در اختیار گذاشتن امکانات دستگاه‌های اجرایی و ادارات برای بازنشستگان شد و گفت: هر اداره‌ای که هر نوع امکاناتی از قبیل ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به کارمندان خود ارائه می‌کند، موظف است به همان میزان آن امکانات را در اختیار بازنشستگان خود نیز قرار دهد.

وی تاکید کرد: اداراتی مانند ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید امکاناتی مانند مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری خود را برای بازنشستگان فراهم و در این راستا با نیم بها قرار دادن و یا رایگان شدن بلیط سینما  برای این عزیزان اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان را از طریق ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهیم کرد، بیان داشت: کارکنان ادارات موظف هستند که شان و حرمت بازنشستگان را رعایت کنند و اگر مشاهده شود اداره‌ای با بازنشسته‌ای برخوردی مناسب نداشته حتماً با چنین اداره‌ای به صورت جدی برخورد و نتیجه این برخورد برای همگان مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید با بازنشستگان خود به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات به صورت ماهانه یا فصلی جلسه داشته باشند و همچنین برنامه‌ای تدوین کنند که به صورت ماهانه در منازل بازنشستگان به منظور سرکشی از آنان حضور پیدا کنند.

کریمی گفت: موضوع انتخاب مشاور از بین بازنشستگان را پیگیری خواهم کرد، زیرا این برنامه قطعاً در پیشبرد امور بسیار موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تحقق حق مناطق جنگی برای بازنشستگان اظهار داشت: تحقق این موضوع حق بازنشستگان است و با توجه به پیگیری‌های موثر استاندار و بهره گیری از توان سایر مجموعه‌ها امیدواریم این موضوع محقق شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن بازنشستگان در روز پنچم شهریور ماه گفت: هر گونه کمک و پشتیبانی لازم را برای این موضوع که موثر باشد، انجام خواهیم داد، اما محوریت کار با کانون بازنشستگان است که باید با دقت تمامی امور را پیگیری کند.

 

انتهای  پیام/ز

 

مطالبات بازنشستگان را از طریق ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهیم کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمت کارت بازنشستگان فولاد برای خرید اقساطی فعال شد

مدیر سرمایه انسانی صندوق بازنشستگی فولاد از فعال شدن حکمت کارت بازنشستگان فولاد برای خرید اقساطی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد صدیقی اظهار کرد: بازنشستگان دارنده کارت رفاهی حکمت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اتکا از جزئیات خرید اقساطی کالاهایی که مشمول این نوع خرید هستند مطلع شوند.

وی از فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای حکمت کارت در آستانه عید نوروز خبر داد و افزود: بازنشستگان دارنده کارت رفاهی حکمت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اتکا از جزئیات خرید اقساطی کالاهایی که مشمول این نوع خرید هستند مطلع شوند.

کد خبر 736947

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • رهبر انقلاب پیگیر جریانات سیستان‌ و بلوچستان هستند
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حکمت کارت بازنشستگان فولاد برای خرید اقساطی فعال شد
  • خطای اپلیکیشن «برق من» کاربران را سرگردان کرد
  • پیگیر ایجاد شهر شیلاتی در لرستان هستیم