Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@13:07:46 GMT

پایان کار الکامپ بیست و پنجم بدون مراسم اختتامیه

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۶۷۸

پایان کار الکامپ بیست و پنجم بدون مراسم اختتامیه

ایتنا - بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۹) پس از ۴ روز برگزاری، به کار خود پایان داد.
این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۲۷ تیرماه تا امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش ایتنا از مهر، در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی در قالب شرکت‌های بزرگ فناوری و استارتاپها و شرکت‌های دانش بنیان آخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به رغم تحریم‌های اقتصادی علیه ایران امسال حضور شرکت‌های فناوری در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته با رشد همراه بود و ۴۰ هیئت از کشورهای منطقه نیز برای بازدید به این نمایشگاه آمدند.

همچنین گفته می‌شود که آمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
مراسم اختتامیه برای این نمایشگاه برگزار نشد.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران (برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲) شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074646 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»