Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی برجعلیزاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها یک طرح ملی است که به منظور روان سازی ترافیک حمل و نقل از بامداد ۲۸ اسفند ماه سال گذشته با هدف توسعه فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل و سرعت بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت برای شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه‌های کشور آغاز شد و تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجعلیزاده افزود: بر اساس دستورات ابلاغی، نیرو‌های انسانی فعال در گیت‌های عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تا کنون همه حقوق و مزایای خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق موافقت معاونت وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نیرو‌ها از طریق شرکت سپندار (مجری و طرف قرارداد طرح) جذب و تعدادی هم از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در امور راهداری بکار گرفته شده اند که حقوق و مزایای آنان بر اساس شرایط جدید و بر اساس قوانین پرداخت دولتی خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: افرادی هم اگر تمایل به ادامه همکاری با شرایط جدید را نداشته باشند با آن‌ها مطابق مقررات خاتمه همکاری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

کد خبر 6079638

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • در نظر گرفتن مشوق برای ساخت هتل در تهران