Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده کارشناس سیاسی با انتشار عکسی از یک رزمنده دفاع مقدس و در مقابل آن تصویر خواننده معروف رپ، نوشت:

«اوج دفاع شما ملی‌گرایان و ایرانگرایان و باستانگرایان از ایران و مردمش چه بوده‌؟ انداختن گردنبند فروهر. کوروش و خشایار و داریوش نامیدن فرزندانتان‫.‬ و زمزمه آهنگ خلیج فارس با ابی (البته ابی این آهنگ را حاضر نشد در دوبی بخواند چرا که میدانست شیخ‌های اماراتی دیگر راهش نمیدهند و کاسبی کنسرت‌هایش تعطیل میشود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و البته امضای طومار اینترنتی اعتراض به اسم خلیج عربی.

خانواده پهلوی هم مثل شما پنجاه و هفت سال هر روز از عظمت ایران باستان و تاریخ دو هزار و پانصد ساله‌اش گفت. ولی سال هزار و سیصد و بیست رضا شاه کبیرشان به جای اینکه لباس رزم بپوشد و مقابل اشغالگران بایستد، با بی‌غیرتی تمام به جزیره موریس فرار کرد و اجازه داد ایران بیست و چهارساعته به اشغال بریتانیا درآید. محمدرضا، بزرگ شاهنشاهشان، بحرین را با یک تشر دودستی تقدیم بریتانیا کرد و با تصویب قانون کاپیتولاسیون عزت و کرامت انسان ایرانی را هم دودستی تقدیم آمریکاییها.

گفتنش تلخ است اما ایرانیان پیش از انقلاب در نگاه جهانیان چیزی بودند کمتر از سعودیها و شیخ‌نشینهای‌ دوبی. همانها که ترامپ به صراحت تحقیرشان میکند و میگوید باید دوشیده شوند. همانها که اگر آمریکا تصمیم بگیرد فردا صبح ممکن است اسمشان هم وجود نداشته باشند.

این شما باستانگرایان و ایرانگرایان نبودید که هشت سال مقابل صدام (بعلاوه کویت و بحرین و سعودی و امارات و قطر و اردن) جنگیدید. این شما باستانگرایان و ایرانگرایان نبودید که هفت سال مظلومانه در سوریه توسط وهابیها شهید شدید و در داخل هم ناعادلانه قضاوت. و این شما ملی‌گرایان و باستانگرایان نبودید که پای اجنبی را از آبهای ایران قطع کردید.

این جوانان شیعه بودند که با سربندهای لبیک یا حسین و یا ابولفضل و یا زهرا جان خودشان را کف دست گرفتند و جنازه‌ بسیاری‌شان هنوز حتی برنگشته و خیلی‌هایشان هنوز گوشه آسایشگاه‌ها به سختی نفس می‌کشند. این بچه‌های شیعه بودند که با اینکه وطن پرستی را شرک میدانستند اما وطن دوست بودند و خلیج را دوباره فارس کردند و عظمت را به ایران برگرداندند.

چهل سال است که دشمنان پروژه جمهوری اسلامی را به دروغ ضدملی تعریف کرده‌اند. باید مقابلشان محکم ایستاد و گفت که اتفاقا آنچه ضدملی بوده و هست گفتار باستانگرایی و آریایی‌گری است که توسط روشنفکران غربزده در سالهای پایان قرن نوزدهم جعل و توسط خاندان پهلوی اجرایی شد. برعکس. هرگونه هویت واقعی غیرجعلی ایرانی از دل تشیع گذشته، میگذرد و خواهد گذشت و دقیقا به همین دلیل جمهوری اسلامی تنها راه امکان دولت-ملت سازی ایرانی بوده و هست.»

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل

بازدید 10 خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان با حضو در تلویزیون پاکستان روایت جالبی از حمله ایران به اسرائیل را مطرح کرد و سپس درباره موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل توضیح داد. مواضع وزیر دفاع پاکستان را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان