Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@20:32:03 GMT

ربوده شدن 4 شهروند ترکیه در نیجریه

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۸۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس نیجریه شامگاه یکشنبه (به وقت تهران) از ربوده شدن چهار تبعه ترکیه در غرب نیجریه خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سخنگوی پلیس در ایالت «کوارا» در مورد این حادثه گفت: «چهار تن از مهاجران ترکیه در روستای "گباله" در منطقه "ادو" از توابع ایالت کوارا ربوده شدند.»

بر اساس این گزارش، این حادثه روز جمعه گذشته و ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی رخ داد و عملیات نجات برای یافتن اتباع ترکیه و دستگیری آدم‌ربایان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رویترز، وزارت خارجه ترکیه نیز اعلام کرده که اطلاعات بیشتری در این زمینه ندارد.

رسانه‌های ترکیه‌ای هفته گذشته از ربوده‌ شدن ۱۰ ملوان تبعه این کشور توسط دزدان دریایی نزدیک سواحل نیجریه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» کشتی ترابری «پاسکوی -1» هنگام عبور از آب‌های اقیانوس اطلس در خلیج گینه، مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و ۱۰ ملوان از ۱۸ سرنشین این کشتی برای دریافت خون‌بها ربوده شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیجریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ابنا۲۴، شیح ابراهیم زکزاکی، رهبر نهضت اسلامی نیجریه با اشاره به عملیات تنبیهی «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «حمله ایران علیه اسراییل باعث ایجاد امیدها در قلب مستضعفان و مظلومان جهان با هر عقیده‌ای شد.»

وی این اظهارات را در دیدار با مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمله سپاه به اسراییل، این رژیم را از ارتکاب جنایات بیشتر باز خواهد داشت افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می کرد، زمان آن فرا رسیده است که طعم تهدید ما را بچشند.

شیخ زکزالی در ادامه افزود: توهم شکست ناپذیری اسراییل که در اذهان عده ای رسوخ کرده بود، با حمله ایران به این رژیم درهم شکست و نشان داد که آنچه تصور می شد رویا و خیالی بیش نیست.

رهبر نهضت اسلامی در نیجریه همچنین گفت: زمانی که می‌شنیدم شخصی از خوشحالی گریه می‌کند بسیار تعجب می‌کردم، اما وقتی شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری خود در سوریه را تلافی کرد، بسیار خوشحال شدم و اشک شوق ریختم.

کد خبر 6084163

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • قیمت لیر ترکیه امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل