Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@14:50:24 GMT

با افتخار ایرانی‌ها را می‌کشیم!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۷۸۷۴

با افتخار ایرانی‌ها را می‌کشیم!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، "زاخی هانگبی" وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: «اسرائیل تنها کشور دنیاست که دو سال است ایرانی‌ها را می‌کشد.»

 

روزنامه هاآرتص با پوشش این مصاحبه نوشت که هانگبی با لحنی افتخار آمیز از کشتن ایرانی ها سخن می گفت.

 

در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها با سفر به مسکو، از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه درخواست کرده مانع نزدیک شدن ایران به مرز سرزمین‌های اشغالی شود، این وزیر اسرائیلی گفت: «آنها (ایرانی‌ها) می‌دانند که دقیقا با چه طرفی وارد جنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما نمی‌توانند!»

 

سخنان هانگبی در زمانی که تنش‌ها در منطقه تشدید شده، واکنش اعتراضی کاربران هاآرتص را به همراه داشت.

 

یکی از این کاربران نوشت: ظاهر حرف‌های هانگبی جوری است که انگار اسرائیل همیشه مشغول انجام کمک‌های بشردوستانه به تمام دنیا بوده...

 

 

یکی دیگر از مخاطبان این روزنامه صهیونیستی نوشت: فقط یک نازی همچین حرفی را می‌زند!

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسرائیل سوریه خلیج فارس ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است

وزیر فرهنگ نوشت: سخن گفتن از ‎سبک زندگی ایرانی-اسلامی بدون پرداختن به رکن حیاتی و ستون اساسی آن، یعنی معماریِ تمدن‌پایه، راه به جایی نمی‌برد، از این رو ما پس از یک دوره مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه دائمی هنر ‎معماری را تأسیس کردیم تا وظایف ذاتی وزارت فرهنگ در این حوزه را احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی هنر معماری نوشت:

«سخن گفتن از ‎#سبک_زندگی ایرانی-اسلامی بدون پرداختن به رکن حیاتی و ستون اساسی آن، یعنی معماریِ تمدن‌پایه، راه به جایی نمی‌برد، از این رو ما پس از یک دوره مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه دائمی هنر ‎#معماری را تأسیس کردیم تا وظایف ذاتی وزارت فرهنگ در این حوزه را احیا کنیم.

برنامه‌ریزی جهت تهیه طرح‌های «توسعه» هنر معماری، ساماندهی و ایجاد «بانک اطلاعات» در خصوص فعالیت‌های هنری معماران و «حمایت» از هنرمندان معمار و آثار آن‌ها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله وظایفی است که به رئیس دبیرخانه هنر معماری محول شده است.»

به گزارش ایمنا، روز گذشته بود که اولین جلسه شورای معماری با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محمد خراسانی‌زاده مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت‌فرهنگ، عاطفه خادمی مشاور وزیر فرهنگ، محمد مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد و وزیر فرهنگ در این جلسه اعلام کرد: جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه خواهد شد و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی شهرسازی که همکاران اصلی ما برای تعمیق این موضوع هستند کار را به پیش خواهیم برد.

کد خبر 746841

دیگر خبرها

  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • روزی به افتخار هنر چهارم
  • هاآرتص: کابینه جنگ اسرائیل کنترل امور را از دست داده است
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست
  • «نگرانی» هشتگ شکست‌خورده بی‌بی‌سی فارسی