Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلیسون کینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه اسکای‌نیوز عربی مدعی شد  تشدید تنش‌ها در خلیج فارس به نفع هیچ کسی نیست.

اخبار سیاسی_ سخنگوی وزارت خارجه انگلیس همچنین مدعی شد توقیف این نفتکش در آب‌های سرزمینی عمان انجام شده است.

این در حالیست که مقامات سازمان اطلاعات خارجی انگلیس (MI۶) پیش از این مدعی شده بودند که مقامات امنیتی این کشور در حال بررسی موضوع حمله سایبری روسیه به سیستم موقعیت‌یاب نفتکش «استنا ایمپرو» هستند که گفته می‌شود با دستکاری و ارسال سیگنالهای اشتباه باعث ورود آن به آبهای ایران شده‌ است!

یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام" "stena impero" روز جمعه هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خلیج فارس وزارت خارجه عمان انگلیس روسیه ایران تنگه هرمز قوانین و مقررات انگلیس خلیج فارس سخنگوی وزارت امور خارجه مصاحبه وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان