Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اردوی این تیم در ترکیه بیان کرد: به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی، ۳ -۴ روز آخر به تمرینات پرسپولیس در ترکیه اضافه شدم و اردوی خوبی بود. بارندگی زیاد بود، اما زمین چمن کیفیت خوبی داشت و امیدوارم در آینده هماهنگ‌تر شویم. اردو در مجموع خوب بود، اما بازی دوستانه نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: امکانات خوب بود، اما به دلیل برخی مسائل بازی دوستانه برگزار نکردیم و امیدوارم در آینده هماهنگ‌تر شویم و بتوانیم بازی‌های دوستانه انجام دهیم. در سال‌های گذشته قول دادیم تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم و امسالم همین قول را می‌دهیم تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.  

انصاری ادامه داد: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و هدف مان خوشحالی دل هواداران است. اردو باید باشد و وظیفه ام این است که هرجایی باشگاه بگوید، تمرین کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد صحبت‌های علیرضا بیرانوند مبنی بر کیفیت پایین اردو بیان کرد: مشکلاتی در اردو بود و همیشه بوده است. این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد و باید بررسی کرد که مشکلات از کجا است، چون می‌توانست بهتر باشد. شرایطم روز به روز بهتر شده و همچنین مصدومیتم برطرف شده و تا یک ماه دیگر به شرایط کامل بازی می‌رسم. منتظر نظر نهایی دکتر جراح هستم تا شرایط را بررسی کنم.

وی در پایان درباره جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی گفت: هر ۲ بازیکن، فوتبالیست‌های خوبی بودند و این اتفاق تلخی برای ما و خودشان بود که از پرسپولیس جدا شدند. باید پرقدرت‌تر ادامه دهند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: وانا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند اردوی پرسپولیسی ها محمد انصاری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد

دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس آماده بازی در دیدار حساس تیمش می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس بزودی آماده حضور در دروازه تیمش خواهد شد.

این گلر ملی‌پوش که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود گچ دست خود را تا فردا باز خواهد کرد اما به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد رسید.

بیرانوند به احتمال فراوان برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده خواهد شد تا در این بازی حساس و مهم، سنگربان تیمش باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روزهای تلخ بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی بیرانوند: دشمن شاد شدم

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد