Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی غیاثی یکشنبه شب در پایان دیدار این تیم با گیتی پسند اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اضافه کرد: در این مسابقه ما دو الی سه گل بسیار راحت را که می توانستیم به ثمر برسانیم، خراب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی امروز، بازی سنگینی بود؛ چرا که تیم گیتی پسند از تیم های بزرگ و خوب فوتسال ایران است و همیشه جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گیتی پسند امسال نیز تیم خود را برای قهرمان شدن بسته است، افزود: این تیم، تیمی صاحب سبک است و برنامه امروز ما این بود که درجه نخست بتوانیم امتیاز کامل این مسابقه را کسب کنیم.

غیاثی با اشاره به شرایط سخت مسابقه و حضور بازیکنان باتجربه و تیم ملی در گیتی پسند گفت: اگر اسم این تیم، گیتی پسند نبود، شاید این تیم را با اختلاف چند گل شکست می دادیم؛ اما بازیکنان ما استرس انجام مسابقه، جلوی تیمی صاحب نام به اسم گیتی پسند را داشتند.

وی با بیان اینکه جلوی تیم های دیگر ما بازی خودمان را به آنها دیکته و سبک بازی را تعیین می کنیم، تصریح کرد: اما جلوی تیم گیتی پسند انجام این کار سخت است، هرچند که این کار را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم ادامه داد: در این مسابقه موقعیت های خوبی را به وجود آوردیم؛ این بازی ها، بازی فرصت ها است و هر تیمی که از فرصت ها استفاده نکند، محکوم به شکست می باشد.

وی تاکید کرد: از هواداران خوب استان قم نیز که همیشه در مسابقه‌های گوناگون حامی و مشوق این تیم بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم و ان‌شاءالله در آینده همین‌گونه از تیم خودشان حمایت کنند.

این مسابقه با حساب یک بر یک مساوی پایان یافت و تیم سوهان محمدسیما با ۲ برد، یک مساوی و یک باخت و ۱۰ گل زده و پنج گل خورده، هفت امتیازی است و در رده چهارم قرار دارد.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان با یک برد، ۲ مساوی و یک باخت و ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده، پنج امتیازی است و در رده نهم قرار دارد.

سوهان محمدسیما، چهارم مردادماه سال جاری، ساعت ۱۸ مهمان تیم اهورای بهبهان از استان خوزستان در این شهر است و گیتی پسند نیز در همین تاریخ میزبان تیم مقاومت البزر کرج می باشد.

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوانان فوتسال قم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد

ایسنا/لرستان تیم خیبر خرم‌آباد در مصاف با خوشه طلایی به برتری رسید و در صدر جدول باقی ماند.

در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز هشتم فروردین، تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف خوشه طلایی رفت که با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند.

گل خیبر در این بازی را حمیدرضا طاهرخانی، دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. خیبر با این برد و یک بازی کمتر نسبت به چادرملو اردکان ۵۵ امتیازی شد و همچنان صدرنشین است.

شاگردان رضا مهاجری در دقیقه ۸۲ با اخراج علی‌ عبداله‌زاده ده نفره به بازی ادامه دادند. 

بازی هفته بیست و ششم خیبر با مهمانش نفت و گاز گچساران، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

 دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک صفر به سود نفت و گاز پایان یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • یک برنامه جدید با محوریت جناب خان در راه است
  • مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می‌آید
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم