Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:39:29 GMT

پوستر فیلم «کیارستمی وعصای گمشده» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۲۰۳

به گزارش ایلنا، این فیلم روایت تازه‌ای از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که محمودرضا ثانی کارگردانی و بهروزنشان تهیه کنندگی آن را به عهده داشته‌اند.

محمودرضا ثانی به مدت 4 سال، زمانی که کیارستمی ورکشاپ های سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می‌کرد، نوع نگاه یک مؤلف، دیدگاه و جهان بینی کیارستمی را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیارستمی در این فیلم مانند کودکی است که همچنان بازی‌های جدید را کشف می‌کند و به گفته خودش سینما برای او بازگشت به دوران کودکی و مثل بازی می‌ماند.

فیلم بلند «کیارستمی وعصای گمشده»، به زبان‌های مختلف زیرنویس شده و به زودی نمایش آن در ایران و نقاط مختلف جهان آغاز خواهد شد و به گفته بهروز نشان تهیه کننده این فیلم برنامه ریزی برای پخش جهانی «کیارستمی و عصای گمشده» آغاز شده است.

لازم به توضیح است محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی ودرس هایی از سینما» را تألیف کرد و این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه و درایران وآمریکا چاپ و توزیع شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس

باشگاه پیکان پوستر جالبی برای بازی با هوادار طراحی کرده است.

طرفداری | پیکان و هوادار فردا از ساعت 16:30 به مصاف هم می روند.

پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان هوادار است. این دیدار در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود. 

بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسیده بود. باشگاه پیکان به مناسبت بازی مقابل شاگردان مسعود شجاعی پوستر جالبی با حضور رضا عنایتی سرمربی این تیم طراحی و منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • وزیر خارجه قطر سیاست‌های رژیم اشغالگر را محکوم کرد
  • موضع‌گیری نخست وزیر قطر درباره تحولات غزه
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده