Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان خراسان رضوی در فضای مجازی نقض آشکار قوانین بین‌الملل دریایی از سوی کشتی نفتکش انگلیسی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه گذشته بود که خبری بلافاصله تمام رسانه‌های دنیا را پر کرد؛ خبر حاکی از تجاوز دیگر انگلیس علیه ایران بود؛ این بار در آب‌های خلیج فارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر کوتاه و خلاصه بود «نفتکش استنا ایمپرو توسط سپاه پاسدارن در آب‌های خلیج فارس توقیف شد».
هر چند دشمنان دیرینه ما قصد داشتند این خبر را به نفع خود جلوه دهند، اما حقیقت نشان از نقض حریم آشکار قوانین بین المللی دریایی را داشت.
پس از انتشار این خبر بلافاصله فعالان فضای مجازی نسبت به این نقض آشکار حریم دریایی کشورمان دست به کار شدند.  در این میان دانشجویان بیدار و با بصیرت خراسان رضوی نیز با هشتک‌های #خلیج_امنیت ، #تنبیه_ملکه و ... این بی قانونی علنی را به گوش جهانیان رساندند.
در ادامه گوشه‌ای از توییت‌های دانشجویان استان در رابطه با توقیف کشتی نفتکش انگلیسی در آب‌های خلیج فارس را می‌بینید.            

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفتکش انگلیسی خلیج فارس خراسان رضوی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت نظامی ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت – در نشست تبیین منطقه مقاومت که با حضور معاون اجرایی سپاه استان زنجان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را در ابعاد مختلف برای جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان کشور تأمین‌کننده منافع ملی از هر جهت بی‌نظیر و بی‌مانند است، یادآور شد: منافع ملی هر کشوری قدرت و قوت آن کشور محسوب می‌شود و این دو مؤلفه با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد، قدرت کشورها ناظر بر توانمندی‌های جهانی و قوت هر کشوری ناظر به توانمندی داخلی آن کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه ایران همواره به توانمندی و قدرت جهانی خود تاکید دارد اما بسیاری از کشورها قدرت ایران را باور نداشتند، گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه حتی تحلیل رسانه‌های معاند نیز بعد از این عملیات قدرت ایران را به جهان مخابره کرد، گفت: قوت جوامع به نیروهای انسانی توانمند آن کشور باز می‌گردد و کشورها با تکیه به نیروی انسانی خود منافع ملی را تأمین می‌کنند و در ایران نیز وجود سرمایه‌های ارزشمندی چون سردار شهید تهرانی‌مقدم و شهدای هسته‌ای نشان از قدرت ایران در عرصه تکنولوژی و فناوری دارد.

محمد فروزنده معاون اجرایی سپاه استان زنجان نیز در سخنانی به تشریح ابعاد یهودشناسی، فلسطین‌شناسی و رابطه ایران و یهود پرداخت و گفت: عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ مشروع به حملات اسرائیل غاصب، نمایش توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی در سطح جهان بود البته بخش کوچکی از توان نظامی ما در این عملیات نشان داده شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد اما رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما که به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله خاک کشورمان است، حمله و تجاوز کرد.

معاون اجرایی سپاه استان زنجان اظهار کرد: رهبر و ولی فقیه ما در جهان به مردم وعده داد که اسرائیل باید تنبیه شود، پس عملیات موشکی ایران به پایگاه و فرودگاه نظامی اسرائیل دفاع و پاسخ مشروع به اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم بود.

فروزنده ادامه داد: زمانی که عملیات وعده صادق آغاز شد، ۲۰ کشور با سامانه پدافندی خود نتوانستند کاری از پیش ببرند و نقطه قوت این عملیات اعلام صریح ایران بر آغاز این عملیات بود، ایران در این عملیات اصل غافلگیری در جنگ را نادیده گرفت و با اعلام قبلی عملیات را آغاز کرد.

کد خبر 747782

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس