Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین مرحله کمک‌های شیعیان و مردم نیکوکار هندوستان برای سیل‌زدگان کشور، به مبلغ ۷۰ هزار دلار وجه نقد به همراه ۱۵ میلیون روپیه از سوی نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان به رئیس کمیته امداد تحویل شد. تاریخ انتشار: 22:23 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۰۸۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از کمیته امداد، رابط نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان با حضور در کمیته امداد، سومین مرحله کمک‌های شیعیان هندوستان برای مردم سیل‌زده کشورمان را به این نهاد اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخش از کمک‌های شیعیان و مردم نیکوکار هندوستان برای سیل‌زدگان ایران معادل ۷۰ هزار دلار وجه نقد به همراه ۱۵ میلیون روپیه، طی چند روز گذشته به رئیس کمیته امداد تحویل شد.

سیدپرویز فتاح در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، معاون ارتباطات و بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، ضمن تقدیر از این اقدام مردم نیکوکار هندوستان، تاکید کرد که این مبلغ همچون کمک‌های پیشین، صرف تامین نیاز‌ها و مسکن مددجویان ساکن در مناطق سیل‌زده خواهد شد.

گفتنی است شیعیان هندوستان پیش از این در ۲ مرحله مبلغ سه میلیارد تومان به صورت نقدی و ۳۹ قطعه طلا را با تحویل به کمیته امداد، به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادنده بودند.

این گزارش می‌افزاید: جمعی از مسلمانان منطقه کشمیر با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب با اظهار تأسف از حادثه سیل در ایران، عنوان کردند: ما مردم و جوانان در شهر‌های کشمیر هندوستان، ضمن آرزوی سلامتی، عزت و سربلندی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بدین وسیله به استحضار می‌رسانیم از حادثه تأسف برانگیز سیل اخیر در ایران که سبب ویرانی و خسارت زیادی به مردم شریف ایران شد، بسیار متأسف هستیم و صمیمانه با همه حادثه‌دیدگان اظهار همدردی می‌کنیم.

در ادامه این نامه، به راه‌اندازی ستاد‌های جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان اشاره و خاطرنشان شده است: موسسات و سازمان‌های مردمی و جوانان منطقه، پشت سر علما و روحانیون اقدام به راه‌اندازی ستاد‌های جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان ایران کردند و در حد توان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.

در این نامه همچنین تاکید شده است: مردم برخی از مناطق علی‌رغم اینکه خود از سطح اقتصادی پایینی برخوردار هستند، اما خالصانه علاوه بر اهدای مبالغ نقدی، زمین کشاورزی، احشام و دام خود را هدیه کردند و همچنین بانوان اقدام به اهدای زیورآلات و جواهرات خود برای کمک به سیل‌زدگان ایران داشتند که این اقدام مردم منطقه، برخاسته از ارادت قلبی به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بوده است.

به دنبال وصول این نامه، معاونت بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی مراتب تشکر حضرت آیت الله خامنه‌ای را از احساسات و عواطف ارزشمند مردم متدین و مقاوم کشمیر ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد مناطق سیل زده سیل شیعیان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونسیتی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش موثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونسیتی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران