Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:15:35 GMT

سقوط و مرگ جوان 21 ساله در کانال آسانسور

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۳۷۳

سقوط و مرگ جوان 21 ساله در کانال آسانسور

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از فوت یک نفر بر اثر سقوط در کانال آسانسور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در شهر جدید هشتگرد، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 16 برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد فردی 21 ساله درحال اندازه گیری کانال آسانسور از ارتفاع سقوط کرده و قبل از رسیدن نیروهای امدادی در دم فوت کرده است.

سرهنگ فضلی علیشاه گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی از وقوع حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال فوت مرگ سقوط آسانسور کانال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج

 به گزارش تابناک، محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد.

گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.

رستمی تاکید کرد: فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذر‌ها است و سپس نیرو‌های امدادی منطقه آبشار را بررسی کردند.

او گفت: امروز و در ادامه عملیات جستجو جسد این فرد در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا شد.

آبشار یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشار‌های ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • یک جوان از پاراگلایدر در رامیان سقوط کرد
  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • غرق شدن دو جوان در جاسک