Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:38:15 GMT

آماده سازی زیر ساخت اجلاسیه شهدا شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۳۸۵

آماده سازی زیر ساخت اجلاسیه شهدا شاهرود

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس‌ها کلیک کنید  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد.

در قرعه‌کشی این رقابت‌ها، ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه شد. عادل غلامی که تاکنون استعدادیابی از نوجوانان 10 استان را به پایان رسانده است، از 22 بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

البته این لیست باز خواهد بود و با توجه به برگزاری استعدادیابی از نوجوانان تهرانی در روزهای پنج‌شنبه نهم و جمعه دهم فروردین، امکان افزوده شدن افراد واجد شرایط به اردوی آماده‌سازی وجود خواهد داشت.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از 15 تا 28 فروردین ماه در خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و تمرینات در سالن سایپا انجام می‌شود.

محمد امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، محمدامین ملکی، سید ابوالفضل سادات الحسینی، سیدحسین زمانی، ماهان برزکار، هاوار دست گشاده، نیما باطنی، متین قهرمانی، محمد مهدی برات‌زاده، رضا نورالهی، امیر محمد رفیعی‌راد، امیر نادری نورعینی، پرهام فدایی،  حمیدرضا آستانی، محمد امین عرب یارمحمدی، پارسا نیازی، عبدالباسط شرقی، امیررضا سعادت ساری بیگلو، امیررضا رمضانی، عرشیا سعادتی و محمدطاها سقلی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 18 سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • مراحل آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای بزرگترین محفل قرآنی ایران