Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:36:42 GMT

توصیه های آیت‌الله وحید خراسانی به حجاج

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۴۹۴

توصیه های آیت‌الله وحید خراسانی به حجاج

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید روز یکشنبه سی ام تیرماه در دیدار اعضای بعثه حج و زیارت پس از پاسخ دادن به استفتائات مطرح شده در مورد حجّ و استماع گزارشی از فعالیت سال‌های گذشته بعثه، از جمله پاسخ‌گویی حضوری و تلفنی ۲۴ ساعته به حجاج، پاسخ‌گویی از طریق اپلیکیشن احکام، تهیه و نشر احکام مبتلابه حج در فضای مجازی و غیره، خطاب به روحانیون حاضر در حج و اعضای بعثه اظهار داشت: کار شما جواب دادن به سؤالات و رسیدگی به امور حجاج است که این بهتر از اعمال مستحبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان در توصیه‌ای به کسانی که به حج مشرف می‌شوند، افزود: کسانی که حجّ واجب انجام می‌دهند، اصل عمل حج را برای خود و ثوابش را به حضرت امام حسن عسکری (ع) هدیه کنند و کسانی که حجّ مستحبی انجام می‌دهند بهتر است به نیابت از آن حضرت باشد.

آیت‌الله وحید خراسانی ابراز کرد: حجاج در مسیر رفت و آمد، سوره توحید خوانده و به امام زمان (عج) هدیه کنند.

وی در ادامه با توجه به عظمت قبرستان بقیع و زیارت چهار امام مدفون در این حریم مقدس، خاطرنشان کرد: زائران بقیع، با پای‌برهنه مشرف شوند؛ سعی کنید این سنّت را انجام داده و به دیگر زائران برسانید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان پس از دعا برای سلامتی حجاج، توصیه کرد: در این سفر برای ظهور امام زمان (عج) بسیار دعا کنید.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله وحید خراسانی حجاج مرجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این استان ۲۷ شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر شرکت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد ،حسین فاطمی‌نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در خراسان رضوی 27 شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت 91 هزار و 326 نفر شرکت می‌کنند که از این تعداد 57 هزار و 309 نفر زن و 34 هزار و 17 نفر مرد هستند.

وی افزود: نوبت اول آزمون سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه و گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت و گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

فاطمی‌نژاد اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش قابل دریافت بوده که لازم است متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشخصات و مندرجات کارت ورود به جلسه را بررسی و در صورت وجود اشکال احتمالی به باجه های رفع نقص که از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت در شهرستان‌ها مستقر است می‌توانند مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 13 شهرستان جغتای، جوین، چناران، خلیل آباد، رشتخوار، درگز، زاوه، سرخس، کلات، مه ولات، خواف و میان جلگه مجری برگزاری نوبت اول کنکور ادارات آموزش و پرورش خواهند بود.

وی بیان کرد: متقاضیان پذیرش به عنوان دانشجومعلم موظف هستند علاوه بر دفترچه‌های سوالات هر گروه آزمایشی به سوالات یک دفترچه اختصاصی که شامل تعلیم و تربیت اسلامی و هوش و استعداد معلمی شامل 40 سوال  است در زمان 60 دقیقه پاسخ دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟