Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ما به دنبال متشنج شدن اوضاع در لبنان نیستیم. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که گروه‌های فلسطینی در لبنان تصمیم وزیر کار لبنان درباره آوارگان فلسطینی را بررسی و برای تحقق تفاهم به دور از متشنج شدن اوضاع تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای تضمین حقوق ملت فلسطین و حقوق کارگران در لبنان به دنبال متشنج شدن اوضاع در این کشور نیستیم و تلاش می کنیم مسئله قانون کار را از طریق گفت‌وگو حل کنیم.

لبنان|درخواست حریری و نبیه بری از وزیر کار برای انصراف از قانون جنجالی

وزارت کار لبنان در چارچوب فراخوان خود برای "مبارزه با کارگران خارجی غیرقانونی" در لبنان، دستور بسته شدن مراکز تجاری "غیرقانونی" متعلق به آوارگان فلسطینی در لبنان را صادر کرد.

همچنین براساس این مصوبه صورت جلسه‌های توقیف مؤسسات تجاری لبنان که فلسطینی‌ها در آن کار می‌کنند نوشته شد.

بر اساس این دستور، کارگر فلسطینی در لبنان، باید برای ادامه کار در این کشور از وزارت کار لبنان مجوز بگیرد و دراین‌حال، مجوز توقیف مراکز تجاری لبنان که فلسطینی‌ها در آن کار می‌کنند، صادر شده است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد

به گزارش قدس آنلاین، «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهارتی گفت که پاسخ ایران گامی بسیار مهم برای شکست و برهم زدن سیاست اسرائیل بود.

وی در گفت‌وگو با فلسطین‌الیوم خاطرنشان کرد: ملت فلسطین از همه طرف‌هایی که از آن حمایت کردند، چه در سطح موضع کلامی و چه در سطح دخالت مستقیم نظامی تقدیر و تشکر می‌کند.

ابوشاهین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در مساله مذاکرات تبادل‌اسرا طفره می‌روند اما مواضع و مطالبات مقاومت ثابت خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • عضو جهاد اسلامی: حمله ایران سیاست اسرائیل را برهم زد