Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعلیق شماری از حساب‌های توئیتری تعدادی از خبرگزاری‌های ایران

شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی مزورانه حساب‌های شماری از خبرگزاری‌های ایرانی را معلق کرد.

دلالان و گروه‌های غیررسمی نقش زیادی در افزایش قیمت کالاها دارند/ سازمان تعزیرات و هواپیمایی بر قیمت‌گذاری بلیط پروازهای داخلی ورود کنند

یک نماینده مجلس با اشاره به افزایش قیمت بلیط پروازهای داخلی گفت: هزینه‌های سنگین دولت جهت تجهیز ناوگان هوایی کشور باید امکان تردد هوایی را در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف با مادورو دیدار کرد

وزیر امور خارجه ایران با نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

نامه انگلیس به شورای امنیت درباره توقیف نفتکش این کشور در تنگه هرمز

انگلیس در نامه‌ای به شورای امنیت درباره توقیف نفتکش این کشور در تنگه هرمز تاکید کرد: آرام کردن اوضاع در اولویت قرار دارد و انگلیس به دنبال جنگ با ایران نیست.

حضور زنگنه و جهانگیری در دولت از تشدید کاهش اعتماد عمومی جلوگیری می‌کند/ دولت قائم به شخص نیست

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: طبیعتا اگر افرادی مثل جهانگیری و زنگنه و این دست افراد توانمند در دولت حذف شوند، دولت با چالش بسیار جدی مواجه خواهد شد و این چالش هم دامن‌گیر کل کشور خواهد شد و تنها برای دولت نخواهد بود.

از دوران اثر روانی خروج آمریکا از برجام عبور کرده‌ایم/ شکست‌های متعدد آمریکا، ترامپ را با توهم سرنگونی پهپاد ایرانی مواجه کرده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: امروز با عبور از اثر روانی خروج آمریکا از برجام، ارزش پول ملی نسبت به سال گذشته بهتر شده و به نوعی می‌توان گفت ایالات متحده آمریکا نیز تنها آخرین تیرهای ترکش خود را مورد استفاده قرار می‌دهد و ابتکار جدیدی برای اعمال فشار در اختیار ندارد.

ناتو به توقیف نفتکش بریتانیایی توسط ایران واکنش نشان داد

ناتو با صدور بیانیه‌ای به توقیف نفتکش بریتانیایی در تنگه هرمز واکنش نشان داد.

نرخ خرید تضمینی برق حاصل از پسماند تعیین شد

نمایندگان مجلس دولت را مجاز به اضافه کردن تعرفه پسماند به قبوض برق مشترکان پرمصرف به استثنای مشترکان خانگی روستایی و چاه‌های کشاورزی کردند.

شهرداری‌ها موظف به پرداخت هزینه ورودی متناسب با میزان پسماند تحویلی شدند

نمایندگان مجلس شهرداری‌ها را موظف به پرداخت هزینه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تبدیل پسماند به انرژی متناسب با میزان پسماند تحویلی کردند.

مشکلات دانشجویان ستاره‌دار برطرف شده است/ قول وزیر علوم برای استفاده از خانم‌ها در سمت ریاست دانشگاه‌ها

سخنگوی فراکسیون امید به تشریح جزئیات دیدار امروز این فراکسیون با وزیر علوم پرداخت.

سوال نمایندگان از دژپسند و رحمانی اعلام وصول شد

سوالات سه تن از نمایندگان مجلس از دو وزیر دولت در جلسه امروز مجلس اعلام وصول شد.

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی شد

نماینده مردم قزوین با رای نمایندگان مجلس به ریاست کمیسیون اصل نود رسید.

تلاش‌ها باید در راستای جلوگیری از درگیری نظامی باشد

وزیر خارجه آلمان مدعی شد که توقیف یک نفتکش بریتانیایی در تنگه هرمز از سوی ایران می‌تواند به درگیری خشونت‌آمیز منجر شود.

نگرانی اسرائیل از قدرت ایران در آب‌های بین‌المللی و منطقه‌ای

روزنامه «هاآرتص» اسرائیل اعلام کرد که این رژیم به دنبال توقیف نفتکش بریتانیا توسط ایران اقدامات پیشگیرانه جدیدی را به منظور حفاظت از کشتی‌های تجاری و نظامی خود یا کشتی‌های خارجی به مقصد تل‌آویو اتخاذ کرده است.

بحرین میزبان کنفرانس بین المللی امنیت دریانوردی در ماه‌های آینده

وزارت خارجه بحرین با انتشار بیانیه‌ای از آمادگی این کشور برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی امنیت دریایی و هوایی با همکاری واشنگتن و ورشو خبر داد.

درخواست عمان از ایران برای آزادی نفتکش بریتانیایی

پادشاهی عمان از ایران خواست که نفتکش بریتانیایی «استینا ایمپرو» را آزاد کند.

در حال بررسی گزینه‌های موجود برای واکنش به ایران هستیم

معاون وزیر دفاع بریتانیا گفت که این کشور در حال بررسی شماری از گزینه‌ها در واکنش به توقیف یک نفتکش این کشور در آب‌های تنگه هرمز است.

برخی به روابط ایران و پاکستان حسادت می‌کنند/ تلاش برای آزادی ۳ تن از سربازان میرجاوه ادامه دارد

سفیر ایران در پاکستان از ادامه تلاش‌ها برای آزادی ۳ تن از سربازان میرجاوه خبر داد.

ابراز تمایل طرف پاکستانی و افغانستانی برای بازگشایی بانک مشترک

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه تاکید کرد: قرار ما بر این است که با توجه به سیاست‌های دولت برای افزایش سطح روابط اقتصادی با همسایگان مطالعاتی روی موانع صادرات و واردات داشته باشیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.
رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.
رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان