Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: پایان هفته از میزان سرعت این باد کاسته می‌شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: تحت تأثیر جریانات شرقی تا روز چهارشنبه بر روی دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس افزایش سرعت بادهای شرقی سبب متلاطم شدن آب‌های این مناطق دریایی به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بروز گردوغبار در سواحل تنگه هرمز و جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک دور از انتظار نخواهد بود، تصریح کرد: شناورهای سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری کنند و تردد سایر شناورها به‌ویژه در محدوده شرق تنگه هرمز و جنوب آن با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: پایان هفته از میزان سرعت این باد کاسته می‌شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی، نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت، بیان کرد: در این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعدوبرق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی و توصیه می‌شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنگه هرمز خلیج فارس عمان قشم هواشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوبی‌ها فردا به دریا نروند

سازمان هواشناسی کشور برای فردا (یکشنبه) تا ظهر چهارشنبه هشدار زرد دریایی صادر کرد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر (تاکید بر مناطق دور از ساحل) نسبت به اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک، احتمال اختلال در تردد شناور‌های مسافربری، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی هشدار داد.

یکشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، در خلیج‌فارس و دوشنبه و سه‌شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی غربی دریای عمان این شرایط را خواهند داشت.

چهارشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان و تنگه هرمز و نواحی غربی دریای عمان با وزش باد و افزایش ارتفاع موج مواجه می‌شود.

سازمان هواشناسی به اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تاثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم برای فعالیت‌های ساحلی و فراساحل، همچنین سکو‌های نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه کرد.

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند