Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@11:07:58 GMT

واژگونی خودرو پراید ۲کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۶۶۸

واژگونی خودرو پراید ۲کشته بر جای گذاشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نبی‌الله میرافضلی اظهار داشت: در محور بافت – سیرجان یک دستگاه خودروی پراید از جاده خارج و واژگون می‌شود، پس از اطلاع از این حادثه ماموران پاسگاه گوغر به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه عزیمت می‌کنند و بلافاصله مصدومان حادثه جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بافت بیان داشت: راننده و یک نفر از سرنشینان این خودرو به علت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و دو دیگر نیز در حال مداوا هستند.

میرافضلی با اشاره به ازدیاد حضور گردشگران در فصل تابستان به دلیل ییلاقی بودن شهرستان بافت، گفت: در نظر داشته باشیم که محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان حادثه‌خیز است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جاده بیمارستان خودرو محورهای مواصلاتی بیمارستان تصادف تصادف خونین واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته

ایسنا/فارس طی شبانه‌روز گذشته ۳ حادثه رانندگی در سطح استان فارس رخ داده است، که در دو حادثه ۸ مصدوم و در یک حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشته شد.

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، در ساعت ۲۳:۴۲ روز جمعه، ۲۴ فروردین تصادفی میان پژوه ۴۰۵ و دنا پلاس در شهرستان فیروزآباد فارس رخ داد که در آن ۶ نفر مصدوم شدند. ۴ مصدوم آن به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل شده و ۲ مصدوم هم در محل درمان شدند.

همچنین حادثه دیگری در ساعت ۳:۵۳ صبح  امروز، ۲۵ فروردین در محور شیراز ـ خان زنیان و ۵ کیلومتری خان زنیان رخ داد که در آن یک پراید واژگون شد و ۸ نفر مصدوم شدند. از این تعداد ۶ نفر به بیمارستان نمازی و ۲ نفر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

علاوه بر این‌ها طبق اعلام آتش‌نشانی شهرداری بیضا، بر اثر برخورد خودرو پژو پارس با خودرو سمند در ابتدای قطعه ۷ آزادراه شیراز ـ  اصفهان ۸ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند. این تصادف همچنین ترافیک سنگین و نیمه مسدود شدن بیش از ۳۰ دقیقه‌ای این آزادراه را به همراه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • واژگونی خودرو در بجستان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته