Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مسکن مهر ۴۶ شهر استان تا پایان امسال به شهرداری‌ها واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حافظ باباپور» امروز(۳۰) در جلسه شورای مسکن شهرستان ملکان با بیان این‌که تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد، اظهار داشت: از این پس متولی امور مسکن مهر شهرداری‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: تاکنون مسکن مهر سه شهر استان به شهرداری آن شهرها واگذار شده است و تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر شهرهابه شهرداری‌ها واگذار خواهد شد.

همچنین فرماندار ملکان در این جلسه بزرگترین مشکل مسکن مهر این شهرستان را انباشت آب‌های سطحی و زیر سطحی اعلام کرد و افزود: به علت عدم مطالعه دقیق محل ساخت مسکن مهر در این شهرستان این مساکن به یک تالاب تبدیل شده و آب‌های سطحی ۱۶۰۰ هکتار از اراضی منطقه به این محل سرازیر شود.

«محمدباقر خانی» گفت: شبکه فاضلاب و لوله گذاری درمسکن مهر ملکان به اتمام رسیده است و در صورت بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب بخشی از این مشکل رفع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبار شهرداری‌ها، انجام تعهدات اداره کل مسکن و شهرسازی و اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات مساکن مهر را خواستار شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه مقام معظم رهبری شیراز خراسان جنوبي اردبیل اوقات فراغت شبستان یزد حج بیرجند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم

شهرستان هریس در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این شهرستان طبیعتی بکر و زیبا و آب و هوایی مطبوع دارد و مکان مناسبی برای طبیعت دوستان است. آبشار شیرلان یا شیران از جمله دیدنی های این شهرستان محسوب می‌شود و در ارتفاع ۲۲۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است.

این آبشار تفرجگاه زیبایی برای گردشگرانی است که به دنبال آب و هوا و طبیعت دل انگیز هستند. اما به گفته شهروندخبرنگار ما حجم آبی که هیچ نفعی برای شهرستان ندارد و با ایجاد سد می‌توان بخش وسیعی از این نعمت الهی در فصل تابستان برای بخش کشاورزی به کار برد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

حال و هوای حافظیه شیراز در تعطیلات عید سعید فطر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان
  • پایان افسانه روسها در قفقاز؛ مسکو حیاط خلوت خود را به غرب واگذار کرد