Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مایک پومپئو اظهار داشت: پیشتر این در خواست را به (انگلیس) داده ایم . بنابراین جولین آسانژ که تحت تعقیب قضایی است باید به آمریکا استرداد شود.

آمریکا جولین آسانژ را به جاسوسی متهم کرده و استرداد وی را از انگلیس خواستار شده است. این در حالی است که قرار است جلسه دادگاهی در اواخر ماه فوریه سال 2020 در انگلیس برگزار شود تا در آن درخواست آمریکا بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا 18 مورد تفهیم اتهام علیه جولین آسانژ مطرح کرده است و تجمیع مجازاتی که وی برای این اتهامات در معرض آن قرار گرفته است موجب می شود تا به تحمل 175 سال زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جولیان آسانژ انگلیس پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند