Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:41:48 GMT

بوفون و ناکامی دوباره مقابل تاتنهام (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۹۹۸

جانلوئیجی بوفون بعد از بازگشت به یوونتوس، مجددا برابر تاتنهام ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان باتجربه ایتالیایی که یک فصل از یوونتوس دور بود مجددا به تورین بازگشت. او در اولین دیدار خود پس از بازگشت برابر تیم تاتنهام از ابتدا به میدان رفت. آخرین تقابل بوفون با این تیم انگلیسی به دو فصل قبل برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که یوونتوس و تاتنهام در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند. بوفون در آن دیدار به عنوان دروازه بان اول ایتالیایی ها در میدان حاضر شد. بعد از آن دیدار دیگر دو این تیم قاره سبز هیچ تقابلی با یکدیگر نداشتند.

 

 

امروز در رقابت های چمپیونزکاپمجددا بانوی پیر زنبق های سفید را مقابل خود دید و بوفون در حضور 46 دقیقه ای خود برابر تاتنهام نتوانست به ناکامی‌اش پایان دهد.

یوونتوس در چهار دیدار اخیرش برابر حریف لندنی بوفون را به عنوان سنگربان درون دروازه اش داشته است. ولی بوفون در این چهار دیدار هیچ گاه موفق به ثبت کلین شیت نشد. او در 302 دقیقه آخری که با پیراهن یوونتوس برابر تاتنهام به میدان رفت 7 گل دریافت کرد‌ یعنی به ازای هر 43 دقیقه بوفون دروازه اش را یک بار باز شده دیده است. آماری که نشان دهنده ناکامی ستاره باتجربه بیانکونر ها برابر تاتنهام است‌.

 

 

بوفون تاتنهام یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوفون تاتنهام یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم

18 سال پیش در چنین روزی و در جریان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06، تیم آرسنال در ورزشگاه هایبری شهر لندن با 2 گل موفق به شکست یوونتوس ایتالیا شد. سسک فابرگاس و تیری آنری، زننده دو گل آرسنال در این مسابقه بودند.

دانلود (15.6MB)

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پلی به گذشته - گل چیپ فرانچسکو توتی به جانلوییجی بوفون در دیدار رم و پارما (28 مارس 1998) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست