Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری ترجیح می دهد نقل و انتقالات را به عهده مدیران یوونتوس بگذارد اما در حال حاضر تعداد بازیکنان تیمش را زیاد از حد می داند و باید فکری به حال خروجی ها شود.

طرفداری - دیدار دو تیم یوونتوس و تاتنهام در بازی جام قهرمانان بین المللی با پیروزی 3-2 اسپرز همراه بود. این اولین دیدار بیانکونری زیر نظر ساری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو و هیگواین در این بازی گلزنی کردند. فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 60 در حالی که بازی 2-1 به سود یوونتوس بود، بازی را ترک کرد. به گزارش فوتبال ایتالیا سرمربی ایتالیایی در مورد بازی گفت:

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن این تیم است. او می تواند در هر جای زمین بازی کند. او بهترین است و برای او مهم است که در زمین آزاد باشد. نکته مثبت در مورد هیگواین، نگرش او است. گونزالو در تمرینات خوب به نظر می رسد. او در این بازی خوب کار کرد. همچنین این درست که او از سایر هم تیمی هایش فعال تر بوده است زیرا فصل گذشته تا آخرین روزهای ماه می بازی های مهمی را انجام داد اما بازیکنان یوونتوس در روزهای پایانی فصل برای هیچ چیزی بازی نمی کردند (قهرمانی آنها قطعی شده بود). قطعا این شرایط برای گونزالو مفید بوده است اما فراتر از گلزنی و نمایش او در این مسابقه، نگرش او در تمرینات بسیار مثبت بوده است.

یوونتوس تاکنون بازیکنان مهمی مانند ده لیخت، رمزی و رابیو را جذب کرده است. آیا بازیکنان دیگری جذب خواهند شد؟

نمی خواهم خودم را زیاد مشغول بازار نقل و انتقالات کنم زیرا فکر می کنم آنجا کارها به خوبی پیش می رود و من کمتر از مدیران به بازار توجه دارم. شاید بازیکنانی در بعضی از لیگ ها باشند که من نشناسم. بنابراین بهتر است نقل و انتقالات را به عهده مدیران بگذاریم. ما در بعضی پست ها بازیکنان زیادی داریم و در بعضی از پست ها بازیکنان کمتری حضور دارند اما ما در مورد شرایطی صحبت می کنیم که 7 بازیکن من به دلیل مصدومیت در تورین هستند و هنوز 5 بازیکن به دلیل بازی های ملی به تیم بازنگشته اند. 

فکر می کنم باشگاه از اکنون تا پایان زمان نقل و انتقالات، کارهایی در زمینه ورود بازیکنان انجام خواهد داد اما ما همچنین مجبوریم برای خروجی ها هم اقدام کنیم. در حال حاضر بازیکنان زیادی داریم و در چنین حالتی مجبور می شویم 2-3 بازیکن را از فهرست لیگ قهرمانان خط بزنیم. قطعا باید در این زمینه کاری انجام دهیم. 

زمانی که رونالدو تعویض شد و روی نیمکت نشست، یک کودک سنگاپوری در کنار او و نزدیک نیمکت یوونتوس دیده شد و بازیکنان یوونتوس و مخصوصا کریستیانو رونالدو را مشغول کرده بود. او حتی در آنجا نشست و کاملا احساس راحتی می کرد. ساری در این مورد گفت:

من آن بچه را در کنار زمین دیدم و می دانستم می خواهد با کریستیانو رونالدو عکس بگیرد. می ترسیدم ماموران پلیس به سرعت او را به بیرون زمین منتقل کنند. بنابراین او را صدا زدم تا کنار ما باشد و توانست با کریستیانو عکس بگیرد. وقتی یک پسربچه را در زمین می بینم، هیچ مشکلی ندارم و برعکس باعث شادی من می شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد