Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به شهرک العیساویه در شرق قدس اشغالی یورش برده و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، با گذشت ۲۰۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی عملیات‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی متوقف نشده است.

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که همزمان با سالگرد شهادت «عمر ابوشریعه» (ابوحفص) بنیان‌گذار این گردان‌ها، شهرک صهیونیستی «بئیری» را موشک‌باران کرده است.

همچنین جنبش المجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسیران صهیونیست تنها با اراده مقاومت و با آزادی اسیران شجاع فلسطینی در قالب یک توافق شرافتمندانه آزاد خواهند شد.

این جنبش از تمامی مبارزان خود، دیگر مبارزان فلسطینی و آحاد ملت فلسطین خواست که به اقدامات مقاومتی خود شدت ببخشند و در برابر دشمن صهیونیست به پا خیزند.

پیش از این نیز مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

همچنین منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند. این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در مرکز نظامی کزوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

کد خبر 6087975

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها